Erkek arkadaşım ağladığında çok hoşuma gidiyor ama bir yandan da böyle hissettiğim için kendimi kötü biri gibi görüyorum normal mi?

Erkek arkadaşım ağladığında çok hoşuma gidiyor ama bir yandan da böyle hissettiğim için kendimi kötü biri gibi görüyorum normal mi?
Cevapla