Sevdiğim kişilere bazen aşkım diye hitap ediyorum, itici mi?

Çok değil ama bazen laf arasında aşkım diye hitap ederim. Kız erkek farketmiyor çok yakın olduğum kişilere arada diyorum. Ailemdeki kişilerede bazen derim. Sizce itici mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğu kişi itici demiş. Sanırım artık sadece ailemdekilere diyeceğim.
Sevdiğim kişilere bazen aşkım diye hitap ediyorum, itici mi?
Cevapla