Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme getireyim konuya. Polis çağırdım ama kamera açısı görmediği için hiçbir şey yapamayacağını söyleyip gitti sadece şüphelendiğiniz insanları sorguya çekelim dediler. Ben kendim yaptırdım serviste.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Mala zarar verme suçundan polis merkezine veya savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacaksin suphelendigin birisi varsa belirtebilirsin
Bir işe yarar mı peki
Bulunur tespit edilirse Uzlaştırma ya gider uzlasmazsan dava açılır
Yapanın tespit edilip ceza alması senin işine yararsa yarar yaramazsa ben bilmem
Cevrede camera varsa oradan buldurabilirsin sonrada polis onlara sorar neden yaptiklarini
Vardır yüksek ihtimalle çünkü otoparktaydı
Tamam cagir polisi tutanak tuttur
Polis çağırıp tutanak tutturup kaskodan alabilirsin
Ben cam ücretini karşılamamak gibi bir düşüncede amaçta değilim 🤷🏻♀️
Şikayetçi olmak istiyorsan çağır polis
Başka bişey sorcaktım
Yeni doğa ci misin 🤔
Nasıl?
Meslek?
Yeni dogamci misin?
Hayır.
Nick i çözemedim de 😅
Çocuklarımın isimlerinin baş harfi. Genelde kendime kullanıcı adı seçerken onların harflerini de koyarım
Ne güzel takip eder misin?
Neden?
Sohbet edebiliriz diye düşündüm
Liseliler le konuşmaktan iyidir 😉
Benimle konuşabileceğiniz bir şey olduğunu sanmıyorum.
İnanırım
İnanmak mantıklı bir eylem özellikle inanmamak için sebebiniz yoksa.
İnanamamak için çok fazla argüman var ama belkide ikna etmeye yetecek inaac yok 😉
O da bir nevi inanmak için sebep
Sebep arıyorsan sana çok gibi gibi
teşekkür ederim takip için 😊
Ama mesaj atamıyorum k bakma 😬
Yanlışlıkla takip ettim sorun değil
Yanlışlıkla mi 😅
Sabaha kadar anca sindiririm ben bunu 🤪
Kamera var mı park yerini gören
Bilmiyorum ama sorabilirim
Sormalısın, sonrasında polise şikayet edebilirsin.
polise haber ver tutanak tuttur
Ne işe yarayacak peki
kasko felan yok mu?
Kaskodan alabilirsin
Hemde suç teşkil ettiğinden soruşturulur
Özür yanlış yere yazmışım
@landac var kaskosu
@yalnızkişi34 Estağfirullah ama bilemedim gitmeli miyim
gitme bir yere çağır polis gelsin işte
Karar senin
Hırsızlık olmuşsa hiç elleme çağır polisi
@landac eve geldim acil işim vardı ama geri giderim gerekiyorsa polis çağırmam
neden?
Aracı hereket ettirdinmi
@yalnızkişi34 yok dokunmadım bırakıp taksiyle eve geçtim
polis çağırmam gerekiyorsa ne yapayım gider çağırırım işte 😅
gitme ara gelsin :D
Ben arabanın yanında değilim işte 😅
Hırsız işimi
Arabanın yanına gidip polis çağır her ne olursa
Belki arabayın içinden bir şey almışlardır
@yalnızkişi34 muhtemelen hastası ölmüştür onun intikamıdır belki de öğrencilerimin işidir diye düşünüyorum ama hırsızlık olduğunu sanmam çünkü kolyem falan vardı hepsi duruyor
Rahat konuşalım isterim
Şikayet etme hakkın var
😡 millet ne istiyor ki ya
Bilmiyorum 🤷🏻♀️
Kasko varmıydı
Evet
Polis tutanağında kaskoda oradaysa hiç bir sorun olmaz serviste yapılırsa hasar kaydı girilir bunu unutmayın
Nasıl yani
Araçta ne gibi hasar olursa olsun aracın kendi yetkili servisinde kaza veya yaşadığınız olay gibi durumlar gösterilirse aracınızın tramerine hasar kaydı yazılır
Polisi ara
Ne yapabilirler ki?
Kamera vardır kayıt vardır araştırır soruşturur bulurlar
Polise git
Ciddi misin
Evet
Polis çağır kim durduk yere yapsın çanta falan aramışlardir büyük ihtimalle
Çanta yoktu arabada ve 3 cam kırmışlar
Büyük ihtimalle çantaya cüzdana baktılar
Ama torpido gözünde kolyem vardı altın onu almamış kimse
Evli misiniz eşinize göz dağı falan mk vermek istediler
Hayır evli değilim 1.5 sene kadar oldu hatta
İlginç polise gittin mi
Hayır hiçbir şey yapmadım ne yapacağımı bilmediğim için taksiyle geldim
Polise git durma
Gitsem ne olacak ki
İllaki bulunur
Bulunsa ne olacak 🙈
Ee neden yaptığı ortaya çıkacak
Muhtemelen sebebi bellidir az çok tahminim doğruysa da benim arabam olduğunu nereden öğrendi onu bilmiyorum
Ne pki
Muhtemelen ben nöbetçiyken hastası falan ölmüştür de emin de değilim tabii
Hmm anladım
Kasko yok mu
Bu arada geçmiş olsun. Benim de aracımdan parça calmislardi.
Var ama sorun cam yaptırma maliyeti değil benim için
Teşekkürler
Aracın bulunduğu muhitte kamera var mı? Polise gitmekten başka çare yok. Kasko işi halleder ama artık sarhoşun birine mi denk geldi acaba
Ya da o muhitte başka araçlar da hasar var mı?
Ya da düşmanın var mı
Ya sarhoş birinin pek ortamı olan bir yerde olmadı hatta otoparktaydı düşmanım falan da yok
Otopark da ise kamera kaydı olmali. Kapalarin hepsinde var ama aracın kamerayı görüyor mu? Otopark ile görüştüm mu? Bir de sıcağı sıcağına polise git tutanak tuttur şikayetçi ol.
Sormadım kamera açısını falan bir şey yapmalı mıyım bilmediğim için arabaya dokunmadım eve geldim taksiyle ama polise gitsem ne olacak onu da bilmiyorum
Olacaklar basit. Polis gelecek tutanak tutacak ototpark ile görüşecek. İmza atacaksın eve gideceksin. Kaskoyu arayacaksın. Hatta otoparktan bile şikayetçi olabilirsin.
Kaskoyla yaptırmasam polis çağırıp? Çünkü çok bekleyemem araba bana lazım
Kaskoya yaptirmican zaten şimdi hemen otoparka git polisi ara aracın başında bekle.
Yarım saate gelir ekip
Tamam geçeyim yanına arabanın
Aracı elini sürme. Sen çok geç kalmışsın. Hangi şehirdesin Ankara ise gelip yardım edeyim
Hırsızlıksa anlayayım diye torpido gözüne baktım ama hareket ettirmedim hiç. Hayır Ankara’da değilim
Acele et Daha fazla zamsn kaybetmeden