İnsan hakları mahkemesi hakkında ne düşünüyor sunuz?

Nasıllar? Dürüstler mi, ikiyüzlüler mi? (Benim pek bilgim yok hakkında)
İnsan hakları mahkemesi hakkında ne düşünüyor sunuz?
Cevapla