Kadınlara yapılan yaş baskısı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Otuza gelmeden evlen çocuk doğur vs vs yoksa kalırsın yazık bunlar geröek mi yoksa mahalle teyzesi modumu
Kadınlara yapılan yaş baskısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla