Arkadaşlar hepimiz illa cennete veya cehenneme gitmek zorunda mıyız?

Ben sizce psikolojik yardım almalı mıyım? Ölümden çok korkuyorum ama bir yandan da bir an önce olsun istiyorum. Tamam günahlarım var ama yine de bir an önce Allah'ın yanına gitmek istiyorum. Ama cennete veya cehenneme gitmek istemiyorum sadece hep Allah'ın yanında kalmak istiyorum mesela hep yan yana olayım onunla konuşayım istiyorum. Bu yaptığım günah mı? Yani cenneti bile istememek? Bilmiyorum aklım çok karışık. Dışardan gören biri dinsiz imansız diyor gülüyorum çünkü içimden geçeni ben biliyorum. Ne yapayım ben?
Arkadaşlar hepimiz illa cennete veya cehenneme gitmek zorunda mıyız?
Cevapla