İşlediğim günahlara ağlıyorum? Sizde ağlar mısınız bazen?

Günahlarım aklıma gelir, ağlarım.. Şu an olduğu gibi.
Herşey lay lay lom.
Herşey salla gitsin.
Herşey benim.
Herşey senin.
Herşey umrumda değil.
Fakat bazen öyle oluyor ki, hataların, yanlışların, günahların aklına geliyor.
Kahroluyorsun, düzelmek istiyorsun, başarmak istiyorsun, lakin olmuyor.
Dua ediyorsun, bekliyorsun.. Bekliyorsun.. Bekliyorsun..
''Birgün mutlu insan olabilecek miyim?'' diye..
Sizlerde günahlarınıza, yalnışlarınıza, ıssız bir gecede, yatağınızda ağlıyor musunuz?
Arada, sırada olsa..
İşlediğim günahlara ağlıyorum? Sizde ağlar mısınız bazen?
Cevapla