Annemi hiçbir yere çağırmak istemiyorum doğru mu?

Sporcuyum. Defalarca ringlere sahalara çıkıyorum. Annem beni hep aşağılar ve ablamla yarıştırırdı. Bana yüz karasısın sen Allah be**nı versin gibi şeyler söyler. Bende annemin lafını çekmediğim için hiçbir gösterime çağırmazdım. Allaha şükür arkadaşlarım annemi hiç aratmadı. Ama bugün konuşurken annemin gözündeki o hırsı gördüm. Beni hiçbir şeye çağırma aman b*k gibi kal ortada kimsesiz p*ç falan dedi. Çağırmalı mıyım. Haksızlık mı yapıyorum
Annemi hiçbir yere çağırmak istemiyorum doğru mu?
Cevapla