İst da yaşıyorum 27 yaşındayım ancak kendi semtimden oteye bir yere gidemiyorum pek gidersem de yalnız pek olmuyor akşam 7 den önce evde olmak zorundaymisim gibi hissediyorum yaşıtlarım dilediği gibi gelirken..
En son 9 da eve geldiğimde babam bu evi de seni de yakarım tekrarlanirsa bu demişti.
Babamın beynimde yarattığı korkuyla yaşıyorum bunu atmak için ne yapabilirim
Bu arada 4 yıldır ekonomik özgürlüğüm mevcut ama ayrı eve çıkacak maddi ve manevi bir şeyim yok.
En son 9 da eve geldiğimde babam bu evi de seni de yakarım tekrarlanirsa bu demişti.
Babamın beynimde yarattığı korkuyla yaşıyorum bunu atmak için ne yapabilirim
Bu arada 4 yıldır ekonomik özgürlüğüm mevcut ama ayrı eve çıkacak maddi ve manevi bir şeyim yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer