Babam tek başıma yürüyüş yapmama, gezmeme veyadda dışarı çıkmama izin vermiyor?

Sebebini sorduğumda sen kızsın bir kız dışarı asla tek başına çıkmaz başında ya abin ya baban ya deden birşeyin olur diyor. Allahtan bu düşünce sürüsü kafasında değilim kendi terbiyemi kültürümü kendim geliştirdim ailemden almadım. Annem yok ayrılar başka şehirde kalıyor bir takım sebeplerden dolayı onun yanına gitmek istemiyorum. Fakat 2 yildirda disari dogru duzgun cikmadim bile bu yuzden telefondan kafami kaldirmiyorum. Disari sadece camasir asmak icin veyadda market icin cikabiliyorum. beni korumak istediğinden değil sadece arkadaşlaar düşünce yapisi bir kizin disari tek basina gezmesini ayip olarak algiliyor. Birlikte disari cikiyoruz tek basina kendi halinde gezen bir kadin gordugunde bak iş arıyor diyor. Yani normal hayatin bir parcasi olan dişari cikmayi bir kadinin kizin yapmasini dogru bulmuyor onu bu dusunceden nasil itebilirim? asosyel oldum?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkdaşlar bazilariniz sohbet muhabbet veyadda tanişmaak amacli yaşimi soruyor ve söylemeyince boş yorum yapip bana sokak hayvanı diyor onlara zaten şimdiden acıyorum çunku yaşimi soylemedim diye bana sokak hayvani diyorsa en ala sokak hayvani kendisidir zaten :D Ben buraya çozum ve fikir amacli soru sordum. Sizin sohbet ve muhabbetiniz icin degil
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Babam tek başıma yürüyüş yapmama, gezmeme veyadda dışarı çıkmama izin vermiyor?
Cevapla