Aile & Toplum Misafirlikteyken ev sahibinin hadi evden gidelim demesi kovma midir? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor cikista birlikte isimiz vardi ama 2 saat sonra ckicaktik ben oturuyodum geldi bi anda hadi gidelim dedi kovdu mu beni sizce? Güncellemeler+1 yıl ev sahibi bana sinirliydi Şu an kovmadim sacmalama diyor ben de kanitlama amacli buraya sordum ona göre cevap verirseniz sevinirim Misafirlikteyken ev sahibinin hadi evden gidelim demesi kovma midir? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Zafer0534 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl İşi vardie ve senin o ise engel olmanı istememistir nazik bir şekilde kalkmani saglmais 0 6 Yorumla Soran +1 yıl kovmus mu yani Yorumla Zafer0534 +1 yıl Yok ya işi varmis Yorumla Zafer0534 +1 yıl Musadeni istemis Yorumla Soran +1 yıl yok isi yoktu Yorumla Zafer0534 +1 yıl Takıntı yapmışsın kendine Yorumla Soran +1 yıl yapmadim ne yapcam. kovdu resmen Yorumla
AssDrAlper Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Acil bir durum vardır, hemen buna yorma bence 0 20 Yorumla Soran +1 yıl hicbir isi yoktu Yorumla AssDrAlper +1 yıl Yani bundan emin misin peki Yorumla Soran +1 yıl eminim Yorumla AssDrAlper +1 yıl O zaman ayıp bir davranış sergilemiş, tavrını koymalısın eminsen Yorumla Soran +1 yıl eminim koycam zaten yeter artık Yorumla AssDrAlper +1 yıl Sanırım bu ilk saygısızlığı değil 😅 Yorumla Soran +1 yıl evet Yorumla AssDrAlper +1 yıl Ben asla biriktirmem bana yapılan ilk saygısızlıkta tavrımı koyarım, özür dilerler , düzeltirler bana karşı davranışlarının, bu saygısızlıkta ısrarcı olanı da silerim anında. Yorumla Soran +1 yıl sevdigim kisi karsimdaki taviz verdim Yorumla AssDrAlper +1 yıl Taviz verdikçe, daha fazlasi yapılıyor Yorumla Soran +1 yıl oyle evet Yorumla AssDrAlper +1 yıl O yüzden sana tavsiyem sen kendini yıpratma o yıpratsin Yorumla Soran +1 yıl amann benim Şu an daha buyuk dertlerim var Şu an zaten dusunmuyom obu Yorumla AssDrAlper +1 yıl İstediğim şey bu umursamaz bir tavır 👏👏👏 Yorumla Soran +1 yıl umursamaz demeyelim de umursamasi gereken daha buyuk sorunlar var diyelim Yorumla AssDrAlper +1 yıl Anladım, O zaman daha önemli sorunlarin varken bir de böyle saçma insanları düşünüp yıpratma psikolojini , eminim çok güçlü birisin Yorumla Soran +1 yıl öyle evet size alakasız bi şey sorabilir miyim acaba özelden hukukla ilgili belki bilginiz vardir Yorumla AssDrAlper +1 yıl Tabi Yorumla Soran +1 yıl xper seviyem yetmedi sormaya 🥲 Yorumla AssDrAlper +1 yıl Takip edersen ben mesaj atayım Yorumla
Blackflights Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 95% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 825 cevap paylaştı. Neden kovsun ki kovmak için sebep mi var 0 5 Yorumla Soran +1 yıl bana sinirliydi Yorumla Blackflights +1 yıl Ne konuda Yorumla Soran +1 yıl tartismistik yani onemli mi konu sence kovmus mu Yorumla Blackflights +1 yıl Beraber çıktıysanız dışarda aranız iyiyse kovmamış Yorumla Soran +1 yıl yok değildi Yorumla
Yorgunum888 Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 402 cevap paylaştı. Kovduu 0 1 Yorumla Soran +1 yıl bnce de Yorumla
Hakankes Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kibarlı s i k tır git demis 0 3 Yorumla Soran +1 yıl bence de bi dha gitmem Yorumla Soran +1 yıl yazmam sehzadem kizar Yorumla Hakankes +1 yıl Vayyy Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Kibarca canımmm 0 16 Yorumla Soran +1 yıl evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ev sahibi misafir sevmiyor Yorumla Soran +1 yıl aynen bi daha da gitmem Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gitme zaten insanlık bitiyor Yorumla Soran +1 yıl aynen oyle lanet olsun boyle insanliga Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Teknoloji ve gelişim insanları ne hale getirdi daha neler görecez ben biliyorum da işte kendimi ikna edemiyorum olmaz ya diyip duruyorum Yorumla Soran +1 yıl ben de oyle valla kendi babamiza kardesimize bile guvenemez olduk dostluk aile her sey cikar ugruna artik Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Allah sonumuzu hayır etsin ya da kopsun kıyamet bitsin bu dünya dermanım kalmadı artık Yorumla Soran +1 yıl gunah olmasa intihar ederdim mecbur kıyameti bekliyom Şu an Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İntiharı ben çok düşündüm öyle olmuyor çevremi düzelteyim dedim oda olmuyor saldım gitti baktım oda olmuyor aza koydum dolmuyor çoğa koydum olmuyor napsam bilemedim arafta yaşıyorum Yorumla Soran +1 yıl ben de oyleyim ama sen buyuksun galiba ben dsha 18 yasindayim beni ne dertler bekliyo acaba off off Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Umarım yaşamazsın dua ederim bol bol Yorumla Soran +1 yıl tesekkur ederim insallah sen de yaşamazsin artik Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İnşallah umudumu kaybetmedim henüz Yorumla Soran +1 yıl ben kaybetcem az kaldi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dur daha gençsin rabbim iyilerle karşılaştırsın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İşi vardie ve senin o ise engel olmanı istememistir nazik bir şekilde kalkmani saglmais
kovmus mu yani
Yok ya işi varmis
Musadeni istemis
yok isi yoktu
Takıntı yapmışsın kendine
yapmadim ne yapcam. kovdu resmen
Acil bir durum vardır, hemen buna yorma bence
hicbir isi yoktu
Yani bundan emin misin peki
eminim
O zaman ayıp bir davranış sergilemiş, tavrını koymalısın eminsen
eminim koycam zaten yeter artık
Sanırım bu ilk saygısızlığı değil 😅
evet
Ben asla biriktirmem bana yapılan ilk saygısızlıkta tavrımı koyarım, özür dilerler , düzeltirler bana karşı davranışlarının, bu saygısızlıkta ısrarcı olanı da silerim anında.
sevdigim kisi karsimdaki taviz verdim
Taviz verdikçe, daha fazlasi yapılıyor
oyle evet
O yüzden sana tavsiyem sen kendini yıpratma o yıpratsin
amann benim Şu an daha buyuk dertlerim var Şu an zaten dusunmuyom obu
İstediğim şey bu umursamaz bir tavır 👏👏👏
umursamaz demeyelim de umursamasi gereken daha buyuk sorunlar var diyelim
Anladım, O zaman daha önemli sorunlarin varken bir de böyle saçma insanları düşünüp yıpratma psikolojini , eminim çok güçlü birisin
öyle evet size alakasız bi şey sorabilir miyim acaba özelden hukukla ilgili belki bilginiz vardir
Tabi
xper seviyem yetmedi sormaya 🥲
Takip edersen ben mesaj atayım
Neden kovsun ki kovmak için sebep mi var
bana sinirliydi
Ne konuda
tartismistik yani onemli mi konu sence kovmus mu
Beraber çıktıysanız dışarda aranız iyiyse kovmamış
yok değildi
Kovduu
bnce de
Kibarlı s i k tır git demis
bence de bi dha gitmem
yazmam sehzadem kizar
Vayyy
Kibarca canımmm
evet
Ev sahibi misafir sevmiyor
aynen bi daha da gitmem
Gitme zaten insanlık bitiyor
aynen oyle lanet olsun boyle insanliga
Teknoloji ve gelişim insanları ne hale getirdi daha neler görecez ben biliyorum da işte kendimi ikna edemiyorum olmaz ya diyip duruyorum
ben de oyle valla kendi babamiza kardesimize bile guvenemez olduk dostluk aile her sey cikar ugruna artik
Allah sonumuzu hayır etsin ya da kopsun kıyamet bitsin bu dünya dermanım kalmadı artık
gunah olmasa intihar ederdim mecbur kıyameti bekliyom Şu an
İntiharı ben çok düşündüm öyle olmuyor çevremi düzelteyim dedim oda olmuyor saldım gitti baktım oda olmuyor aza koydum dolmuyor çoğa koydum olmuyor napsam bilemedim arafta yaşıyorum
ben de oyleyim ama sen buyuksun galiba ben dsha 18 yasindayim beni ne dertler bekliyo acaba off off
Umarım yaşamazsın dua ederim bol bol
tesekkur ederim insallah sen de yaşamazsin artik
İnşallah umudumu kaybetmedim henüz
ben kaybetcem az kaldi
Dur daha gençsin rabbim iyilerle karşılaştırsın
Bence değil