İnsan en basitinden bir sevincini aldığı güzel bir haberi paylaşabileceği biri olsun istiyor ama nerdee... @Sessiz_insan Seni ne zaman ve nasıl yoruyor?
Bunu ben de isterim. Ama normal arkadaş olarak bile güvenecek kimse kalmadı ne yazık ki. Güvendiğim kişilerden darbe yediğim için şu an yakın arkadaşım diye nitelendirebileceğim biri dahi yok. Bundan zaman zaman ben de şikayetçiyim, insan konusmak dertleşmek istiyor ama yok, ne kız ne erkek.
@Sessiz_insan benimde öyle maalesef, şöyle bi baktım da harbiden hiç yakın arkadaşım olmamış ya samimiyet kurma aşamasında soğumuşum darbe yemişim ya en başta... Hayat yoruyor ya. Samimi olduğum oluyor ama hani gerçekten her derdimi dertleşebildiğim yok yani bi buradan biri var onla da şu sıra konuşmaz olduk gerçi nereye elimi atsam elimde kalıyor yahuv🥲. Bu arada yaşın doğru mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hiç olmadım, yalnızlık ne demek diye sorarım?
Nasıl hissettirdiğini öğrenirim.
Ailem var derdim. Onlar giderse o zaman Dünyanın benden çekeceği var :D
Tercih derdim jdkdkdkd
Az salla derdim 😃
Niye be, öyle ama
Bence sen sevemiyorsun... Sende kendimi görüyorum ne gariptir ki :D
Alla alla cidden garip ksks
Harbi garip, pandemi saolsun ağzıma etti 🥲🥲🥲
Zaten yanlızım derdim 🤣
Akıllı kızsın, acı çekmeyi iyi biliyorsun🥲😅
Alayını çektim 🤣
Ah bee wbsndjdj üzülme öldürmeyen acı güçlendirir wnwnsnnsnd
bi bırakmıyor ki güzel kardeşim derim :D
Yalnızım kankam
Bu bazen yormuyor mu ya 🥲
Hem de çok
İnsan en basitinden bir sevincini aldığı güzel bir haberi paylaşabileceği biri olsun istiyor ama nerdee... @Sessiz_insan
Seni ne zaman ve nasıl yoruyor?
Bunu ben de isterim. Ama normal arkadaş olarak bile güvenecek kimse kalmadı ne yazık ki. Güvendiğim kişilerden darbe yediğim için şu an yakın arkadaşım diye nitelendirebileceğim biri dahi yok. Bundan zaman zaman ben de şikayetçiyim, insan konusmak dertleşmek istiyor ama yok, ne kız ne erkek.
@Sessiz_insan benimde öyle maalesef, şöyle bi baktım da harbiden hiç yakın arkadaşım olmamış ya samimiyet kurma aşamasında soğumuşum darbe yemişim ya en başta... Hayat yoruyor ya. Samimi olduğum oluyor ama hani gerçekten her derdimi dertleşebildiğim yok yani bi buradan biri var onla da şu sıra konuşmaz olduk gerçi nereye elimi atsam elimde kalıyor yahuv🥲. Bu arada yaşın doğru mu?
20 yaş
😂Kaç yaşında başladın siteye?
18 falan
İyiymiş, bu site sana ne kattı geçen bu süre zarfı içerisinde?
Pek bir şey kalmadı. Sadece mantıklı sorulara cevap veriyorum, benim içinde zaman geçmiş oluyor.
O da bir şeydir arada güzel şeyler oluyor, konuşabilir miyiz? Sohbet sardı gibi biraz da 😅
Öyle mi gözüküyor dışardan deyip gülerim
Ne gülüyon deseler ne dersin 😃
Hiçbiri şey göründüğü gibi değildir derim
İçimi mi okuyorsun derdim herhalde ben olsam...
Okuduğum zamanlar olmuştur derim ben olsam..
Diyelim o zaman bee, wbsndjdj
Peki İyi misin?
İyiyim sen?
İyi miyim 🙄, iyi miyim ki ben...
Bilinmezlik içindeki çaresiz hislerim hortum olmuş durumda başımı kalbimi döndürüyor...
İyi değilsin
Olabilir...
canım öyle istedi derim akjnsdkdf
Teselli ederdim senin bu avutmanı 😂
hayır, teşekkür ederim bu eforu kendin için sarfetmeni öneririm akjndjkd
Tahmin etmiştim:D demek sarf etmemi önerirsin :)) 😃
çünkü çook yakışıklı bir sevgilim var
😃😃