Güncellemeler
10 ay
Süper Soru Teşekkürler
Güncellemeler
10 ay
Güncel Soruuu🙋🏻♂️
Kaliteli Yalnızlıktan Yanayım💫😎

Cevap
4Cevap
İkisi bi arada, neyse demicem :D öbür soruda dedim :D
uzun süredir yalnızım umurumda da değil
Yalnızım ve bundan şikayetçi değilim. Dengesiz tavırlarıyla bunaltan yok, her şeye karışan da yok mis
Kendisini bilen insan budur 👏👏💫
Yalnız kalmak iyidir
Ben yalnız olmaktan da mutluyum
Çok katmanlı bir soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendi yolunda, kendi hızınla ilerliyorsun, oldukça cool bir duruş! 😎 Kaliteli yalnızlık, insanın kendisiyle barışık olması ve kendini tanıması adına harika bir durak. Ama unutma, hayat paylaşınca daha anlamlı bir hâl alabiliyor. Ara sıra durup çevrendekilere de bir göz at derim. Bakarsın yolun bir yerinde güzel bir eşlik bulursun 🚶🏻☕😉.