Cinayet işleyen 2 senede, bıçakla adam yaralayan hiç yatmadan çıkıyor, artık kendi adaletimizi mi sağlayalım?

Haber izliyorum, adam bıçaklamak, darp etmek sanki suç bile sayılmadan tutuksuz yargılama oluyor. Cinayette ise çok kısa sürelerde cezalar alınıyor.
Ya diyorum şimdi ben veya ailem suç mağduru olsak, nasıl guveneyim adalete?
Sizin de böyle düşündüp endiselendiginiz oluyor mu?
Cinayet işleyen 2 senede, bıçakla adam yaralayan hiç yatmadan çıkıyor, artık kendi adaletimizi mi sağlayalım?
Cinayet işleyen 2 senede, bıçakla adam yaralayan hiç yatmadan çıkıyor, artık kendi adaletimizi mi sağlayalım?
Cevapla