Annemle sorunum vardı ama 50 kişilik baba tarafımın hepsi bana hain çıktı. Bu işte bir hayır var mıdır?

Kırmızı odadaki Alyanın annesinde ilk defa benimki gibi bir annenin olduğunu görmüştüm. O kız kalan onca mirasa ve 7 yaşında o annesinin işkencelerinden kurtulmasına rağmen unutamaış bense 21 yıl boyunca yaşadım. Çocukluğumdan itibaren 18ime gelip evden kaçmayı hayal ettim sokakta bile bana bu kadar zarar veremezlerfdi bellki ailemin yanında namusuma zarar verilmiyodu ama ruhuma zarar veriliyodu. Ve 18imde kaçtım, daha ben terminalden çıkamadan yağcı polisler babamın siyasetçi abisine haber vermişler. Neyse o beni küçüklüğümden beri çok sven amcalarım beni aldı 3 gün evlerinde kaldım ama sonra annem geldi beni almaya yemin etti bir daha bana küfretmeyeceğine ağlaya ağlaya ben de amcamlarda sığıntı g, ibi olmak istmedim ve eve gittim işte şu an 21 yaşındayım hayatımdan 3 sene daha kaybetmiş olduım buna bi psikoloji nasıl dayanırdı bilmiyorum ama ben dayandım. Tabi athmin edersiniz ki tum bu eziyetlere sessiz kalan baba da normal değil. Beni geçen sene kardeşime arabada koltuğu öne iter misin dediğim için yolun ortasında sopayla dövdü. Görenler polis çağrılaım mı dediler çağrın dedim çünkü çokj korkuyodum, ama şikayetçi olömadım. Bu sene de üniverrsite nihayet onlinedan çıktı 8 aydır yüzyüze eğitimö görüyodum ve işim param olsun işstedİm tesettür modellik yapmak istedim düzgün her şeyim elhamdülillah. Bursadan bi yer çağırdı yol masrafı ve otel bizden dedi , iş olacağı kesin mi dedim kesin yazdı sonra ta memlektten bursaya kalkıp gittim adam habişre ajanstan gelicekler diye sabaha kadar bekletti. Tesettürlü olmayan kıyafetleri giymeyeceğimi öğrenince sçtık ben bunu nasuıl açıklıycam ajansa dedi. İşte sabah akadar gözümü kırpmadan onun ajans diye getirdiği değişik ayakkabıyla yaşanan evinde bekled, im ve sabah vbeni cafeye geç 5 dkya geliyoruz diyerek gönderdi cafede 2 saat bekledim hiçbir şey yok sonra yol masrafımı da karşılamyınca wpda bunların sözünü verdiği için polise gittim. Polis yağcılıktan arkadan amcama haber vermiş. Sonra beni babannemlere getirdiler orada hiç beklemediğim halam amcamlar herkes vardı oysa bana sadece annen baban olucak dediler. Amcam bana sen kimsin ya dedi ahlaksız yazıkalr olsun diycelk bi şey bulamıyorum dedi. pSİKOLOJİK HASTAYSAN GİT HASTANEYE YAT DEDİ DÜŞÜNÜN MODELLİKLE NE ALAKAYSA. Hala denen kişi bana köpek nalet suratlı Gber gber gebersen bundan iyi bunu bekaret muayenesine götürün şurda şuı kadar erkeksiniz 2 tokat çakmıyo musunuz şuna dedi kendi kalktuı bana tükürdü balina 1.55 boyunda 90 kilo bense 56 kg uzun ince kız balina g, ibi kalkmış tükürüyo. Neyse işin sonuna gelicem , amcam babama bunu üniversiteden alın telefonunu da alın dedi işte o günden beri 10 gündür telefonsuz öyle evde anne babayla yaşıyorum ama dünb gece dayanamadım çıktım geldim okuduğum şehre ve annemi aradım işin garibi annemle iyi olduk annem amcamlar hakkında onların peygamber dediğine inanmam dedi ciğerim yandı seni evde göremeyince dedi. Telefonunu alıcam ben çocuğun telefonunu almayın dedim dedi.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben de annem babam yok ama nişanım düğünüm olursa amcam var sanıyodum... Nişanımı o bana her gün küfreden insanlarla değil amcamla yaparım sanoıyodum. Şuna bakın arkadaşlar elimde hiçbir şey yok, yaşadığım güvensziliğe bakın
Güncellemeler
+1 yıl
napacağım kuşlarım...
Güncellemeler
+1 yıl
Bilgisayardan yazmıştım. orada uzun gözükmüyordu. Ama her bir sözcük önemli.
Annemle sorunum vardı ama 50 kişilik baba tarafımın hepsi bana hain çıktı. Bu işte bir hayır var mıdır?
Cevapla