Yaşlılarla sohbet etmek daha güzel değil mi?

Yaşlılarla sohbet etmek daha güzel değil mi?
Bu ara hastane sağlık ocağı maskenim oldu.
Haliyle beklerken illa biriyle denk geliyorum.
Muhabbetleri de sarıyor bazıları aksi oluyor ama olsun 😀😀
Yaşlılarla sohbet etmek daha güzel değil mi?
Cevapla