
Haliyle beklerken illa biriyle denk geliyorum.
Muhabbetleri de sarıyor bazıları aksi oluyor ama olsun 😀😀

Gençlere deneyimlerini ya da gerçekleri aktarmaktan daha çok kendi zamanlarında kalmış düşünceleriyle akıl vermeye çalışıyorlar. Ben de isterdim düşünebilen, deneyimleriyle zamanı harmanlayarak rehberlik edebilecek büyükler ile sohbet etmeyi ama o yaşlılar dizilerde falan oluyor herhalde ya da bana çok uzaktalar, o yüzden sorunun cevabı hayır, değil
Huzur evleri kocaman yaşamlarla dolu.
Ara ara gidip muhabbetlerinden istifade ederken yüzlerindeki çizgileri, titreyen ellerini, kaybetmedikleri heyecanı ve mutluluğu gözlemleyebiliriz.
Geleceğimize bakıyor olacağız.
Ben kimseyle sohbet etmek istemiyorum artık, insanlardan bıktım artık sanırım
Sessizlik istiyorum denize karşı oturup sadece sessizlik, çok uzaklara dalmak
Valla ben yaşlılarla sohbet etmeyi çok severim her biri birer kütüphane gibi Kızlar Bir Adım Öne
Cevap
23Cevap
Hayır değil
Yaşlı ama fırlama yaşlıları sevıyorum ben , eski kulağı kesik olanları 😁
Hadi inşallah 🙏 tam olarak çılgın bediş’ in dedesi gibi olsam offf 😂🖤
Ne yalan söyleyeyim pek sevmiyorum diye bilirim 🥺
Tekrar tekrar başa dönüyorlar imdaaaat diye bağırasım geliyor. Evet biliyorum bende o yaşa gelicem beni de o yaşa gelince sevmesinler artık neyapayım 🥺
Bende çok severim ya tontişlerle sohbet güzel oluyor.
Ama bazılarıda pek aksi oluyor ya sabır çektiriyorlar...😄
Onları birde bana sor, bir bitmediler diş polikliniğinde.. sekize randevu alıyorum, onda sıra geliyor 😑
Her yaşlı yaşına uygun konuşsa keşke. Bazılarının gerçekten ağzı bozuk. Ama bazıları da tatlı mı tatlı oluyor.
Her yaş grubuna göre şerbetim vardır ablam yeter ki kaliteli güzel muhabbet olsun ben direkt orada olurum. 😉
şu an 50 yaş üstü ile sohbet sarmıyor
Hep aynı
Sadece 3 yıl ülkede ambargo yüzünden sıkıntı olmuş
Malum parti gelene kadar diye anlatıyor.
Hep şu an da 50 yaş üstü kendini dahi
Gençleri canım sanıyor.
Gençlerin konuşmaya hakkı yok onlara göre
Hangi devirde yaşıyoruz
Lafım malum parti seçmeni çevreye
Evet ama bazen muhabbet benim olmadığım dönemlere gidiyor o zaman cok gülüyorum 😂
en azından birşeyler öğreniyorsun..
evet gayet keyifli..
Dün saat 10 da bir kız vardı mini etekli diye yaşlı dayı sulanıyordu sohbet etti falan sonra gittiler.
Aynı yaş grubunda olduğunuz için sarıyodur :D
😅😅😅👍
Puuuaaahhhh 😂😂😂
Hepsi aynı değil kimisi tecrübe kazandırır kimisi cinnet geçirtir insana
Bilge bir yaşlı ise ok, ama negatif bir yaşlı ise no.
Huysuz ve uyku getirecek konular konuşmuyorlar ise güzel
Bende seviyorummm onlarla konuşmayı çokta iyi anlaşırımm yaşlılarla..
Kendini geliştirmiş ve çağa ayak uydurmayı becerebilmiş ise belki çoğunlukla değil
Evet ama çoğu konuyu evliliğe getiriyo. Eskiden güzeldi 🤧
İyi hoşlar ama evlenecek kadın yok be hepsi evli sjsjsj
Yaşlısına göre değişir, kimisi sadece yaşlanmış , 0 tecrübe
Çok değil 35 - 50 yaş arası insanların olgun muhabbeti çok daha güzel oluyor
Çok güzel yapıyorsun helal olsun keşke her kez sizin gibi olsa büyüklerine saygı sevgi ve sohbet etse onlarin dualarını alsa size kendi adıma teşekkür ediyorum güzel yürekli insan
Valla ben çok severim
Beni çok sarmıyor muhabbetleri
Ben bayılıyorum yaşlilarla sohbet etmeye onlarda beni cok sever telefon rehberim amca teyze dolu 😊
Eskileri dinlemek hoşuma gidiyor..
Evet ya daha derin daha anlamlı oluyor
Evet sarıyor.👵🏻👨🏻🦳
Sohbetleri güzel capkinsa birde hiç susmuyor
eskileri dinlemek keyifli oluyo
Hayır sıkıcılar bence
çok güzel. muhabbetleri sarıyor
Tecrübelerinden istifade etmek lazım
Yoo valla hiç sarmıyor.
Hayır değil
Hepsiyle değil
Hayır ya
Güzel
Evet daha güzel
Severim..
Çok ponçikler
evet, güzel..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?