Benim psikolojimin bozulması sizce de normal değil mi?

Biz severek evlendik eşimle. Evlenirken bir işte çalışıyordu, biraz birikimi vardı. Nişanda bir bilezik taktı bana. Çeyrekleri de eşya almak için bozdurduk. Evlenip de benim yanıma gelince işsiz kaldı, sekiz aydır evliyiz ve sekiz aydır işsiz. Bu arada ben de hamileyim. Benim maaşımla geçiniyoruz. Bir yandan bir sürü borcumuz var kredi ve kart borcu, bir yandan eşimin iş stresi, bir yandan ailesinin bana karşı alınganlıkları vs. Ne düğünümüz oldu ne bir altınım oldu. Tek bir bileziğim vardı onu da bozdurduk mecbur kalıp. Ailem çocuğun da olsa böyle devam ederse boşan diyor. Ben pes etmek istemiyorum, onu seviyorum, ayrı kalmaya dayanamıyorum ama bunca stres, yorgunluk, hamilelik hepsi beni çok yıprattı. Benim psikolojimin bozulması sizce de normal değil mi? Eşim sürekli eskisi gibi olmadığımı söylüyor. Bunca şeyden sonra nasıl eskisi gibi kalabilirdim ki?
Benim psikolojimin bozulması sizce de normal değil mi?
Cevapla