Arkadaşlar insanlar misafirlik kurallarını unuttu mu?

Arkadaşlar son aylarda tanıştığım 4 kişiyi evime çağırdım ayrı ayrı kahve içip oturmaya ama açıkçası bir daha hiçbirini çağırmadım çünkü çok görgüsüz bence hepsi. Öncelikle elleri boş geliyorlar. İkincisi izin alıp sormadan tezgahtan bi şey alıp yiyen ya da saygısız davranan telefonla konuşup ilgilenen her dakika tuvalete giden ya da benim söylediğim kurallara uymayan hatta beni taciz etmeye çalışana kadar başıma geldi. Ya da kahve döküldüğünde koltuğu silmeye yardım etmeyip sadece kendi üstünü silen vs. Açıkçası arkadaşlarım olsun bana gelsin istiyorum ama bu ne ya. Bi görgü kibarlık. Ben kimseye elim boş gitmem yani ya da çok uzun kalmazsam ayıp olmasın dite tuvalete gitmemeye çalışırım. Bunlar utanmıyor mu kıçını yaymaya. Rahatça yiyip içmeye ya da bu diğer hareketlerine. Valla yalnızım diye sıkılıp bunalıyorum arkadaş edinmeye çalışıyorum ama kimseye tahammül edemiyorum.
Arkadaşlar insanlar misafirlik kurallarını unuttu mu?
Cevapla