Neden tüm mülteciler kötü olarak kabul ediliyor? Tek merhamet eden ben miyim?( suç işleyen adam öldüren tecavüz edenler değil)?

Şunu söylemek istiyorum. Saçma saçma konuşup hakaret edecekseniz yazmayın.
Tabii ki herkes kendi ülkesinde güzel. Fakat tüm mültecilere neden kötü gözüyle bakılıyor?
Ekmeğini kazanmaya çalışan çocuklarını doyurmaya çalışan bir sürü mülteci var. Buna en iyi tanık olan da benim. Bence şu önyargılardan uzaklaşılmalı. Belki bazılarına göre düşüncem saçma olabilir ama ben katı kalpli değilim. İnsanların o hallerini görünce dayanamıyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Neden tüm mülteciler kötü olarak kabul ediliyor? Tek merhamet eden ben miyim?( suç işleyen adam öldüren tecavüz edenler değil)?
Cevapla