Şunu söylemek istiyorum. Saçma saçma konuşup hakaret edecekseniz yazmayın.
Tabii ki herkes kendi ülkesinde güzel. Fakat tüm mültecilere neden kötü gözüyle bakılıyor?
Ekmeğini kazanmaya çalışan çocuklarını doyurmaya çalışan bir sürü mülteci var. Buna en iyi tanık olan da benim. Bence şu önyargılardan uzaklaşılmalı. Belki bazılarına göre düşüncem saçma olabilir ama ben katı kalpli değilim. İnsanların o hallerini görünce dayanamıyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Tabii ki herkes kendi ülkesinde güzel. Fakat tüm mültecilere neden kötü gözüyle bakılıyor?
Ekmeğini kazanmaya çalışan çocuklarını doyurmaya çalışan bir sürü mülteci var. Buna en iyi tanık olan da benim. Bence şu önyargılardan uzaklaşılmalı. Belki bazılarına göre düşüncem saçma olabilir ama ben katı kalpli değilim. İnsanların o hallerini görünce dayanamıyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer