Bir insanın yaşamı boyunca hiç arkadaşa sahip olmaması normal mi?

Ben çocukluğumda doktordan davranış bozukluğu tanısı almıştım. Ayriyeten "psikopati" terimini kullanmıştı. Benden mi kaynaklı bilmiyorum ancak hâlâ çevrem yok. Tek bir arkadaşım yok. Yalnızım ve tüm gün evdeyim. İnsanlarla anlaşamıyorum, ilişki kurmayı beceremiyorum.
Ömrümün sonuna kadar böyle mi olacak? Normal mi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Günceel
Bir insanın yaşamı boyunca hiç arkadaşa sahip olmaması normal mi?
Cevapla