Aslında trans bir kadın olarak çok korkuyorum çünkü her zaman nefret suçlarının en başında oluyoruz.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Translar sürekli translığı üzerinden konuştuğu için, çok fazla dile getirip sinir bozdukları için bu tepkiye maruz kalıyorlar. Ben de dışarda sürekli ben erkekliğimden dolayı şu sorunları yaşıyorum ben erkekliğim üzerinden saygı istiyorum ben en iyi erkeğim ben erkekler için özgürlük istiyorum ben erkekleri temsil ederek güzel işler yapmaya çalışıyorum bana acıyın diye ağlasam bana da tepki gösterirler.
024 Yorumla
Soran+1 yılErkekliğinize saygı gösterilmesini istemeniz anlaşılabilir, ancak bu size transların deneyimlerini göz ardı etme hakkını vermez. Birinin trans olması, sürekli olarak translığından bahsettikleri anlamına gelmez - aslında, birçok trans insan, bilmesi gerekmeyen insanlarla translıklarını tartışmaktan kaçınmak için büyük çaba harcar. Ve biri translıkları hakkında sık sık konuşsa bile, bu onları rahatsız etmez - bu sadece kimliklerini rahatça tartıştıkları anlamına gelir. "Çünkü çok dile getiriyorlar sinir bozduğu için" dedin. Kendimizden bahsettiğimiz için rahatsız etmiyoruz. Biz de sizinle aynı saygıyı hak eden insanlarız.
- +1 yıl
Ben erkeklerin gözardı edildiği ve kadınların yüceltilip her açıdan pek çok imkan sunulduğu yüzlerce içeriğe maruz kalırken bir şey diyor muyum? Desem feminazi serrefsizlerinden linç yiyeceğim için demiyorum. Çünkü çağ kadınlara yakalalık yapıp yağ çekip kanka kaldırıp, erkekleri küçültme, aşağılama, hor görme, gözardı etme çağı. Bunların arasında bir de trans bireylerin sorunlarını mı düşüneceğim? Bunlar dikkat çekmek için çırılçıplak soyunup saçma sapan hareketler yapıp insanları rahatsız ederken elbette ki tepki göreceklerdir. Bunun sonu yok. Buna engel olacak bir şey de yok.
Soran+1 yılÖncelikle, erkekleri olumsuz bir şekilde tasvir eden bu kadar çok içeriğe maruz kaldığın için üzgünüm. Bu gerçekten cesaret kırıcı olmalı. Ancak bu, şu anda benimle konuşma şeklini mazur göstermiyor. Bir erkek olarak zor zamanlar geçirmiş olman, trans kadın olarak deneyimlerimi geçersiz kılacağın anlamına gelmez. Evet, trans bireyler bazen "dikkat çekmek için çırılçıplak soyunup aptalca hareketler yaptıklarında" tepki alıyorlar, ancak bunun nedeni transfobik ve bizi olduğumuz gibi kabul etmeyen bir dünyada yaşıyor olmamız. İnsanlar transları daha çok kabul etselerdi, o zaman "dikkat çekmek için çıplak soyunmamıza" gerek kalmazdı, çünkü zaten kabul edilmiş olurduk.
- +1 yıl
Kimse bir kadını veya erkeği cinsel kimliği üzerinden kabul edip etmemezlik yapmıyor. Böyle bir kavram yok. Neden diğer türler için olsun? Onu anlamıyorum. Transsan transsın yani. Niye cinsel kimliğinle önplana çıkma arzusu güdüyorsun? Ben beni erkek olarak kabul etmeyecek bir yer varsa orada erkek olarak cinsel kimliğimle önplana çıkmaya çalışmam mesela. Çok saçma bir hareket.
Soran+1 yılİnsanların neden cinsel kimlikleri için kabul edilmek istediklerini anlamadığınız için üzgünüm. Birçok trans birey için cinsel kimliğimiz kim olduğumuzun derinden tutulan bir parçasıdır ve bunu ayrımcılık korkusu olmadan ifade etmemize izin verilmelidir. Ne yazık ki henüz transları kabul etmeyen bir dünyada, görülmek ve duyulmak için bazen cinsel kimliğimizle "ön plana çıkmak" zorunda kalıyoruz. Umarım bir gün buna artık gerek kalmaz. Trans kadın/erkek olmayanlar bir zorluk yaşamadığı sürece anlamazlar. Neticede sen insan haklarından yararlanıyorsan, bu birçok insanın çabası sayesinde oldu. Biz de bunun için çabalıyoruz. Gerçi cinsiyet kimliğinden dolayı ayrımcılık gören biz trans kadınlara, cisgender insanlar empati kurmakta zorluk yaşıyor ^^
- +1 yıl
Sen de insan olarak önplana çıkmayı denesen o zaman? Kimsenin translık, kadınlık, erkeklik, lezbiyenlik, geylik falan umrunda değil. Bunları konuşmak sadece çıkıntı yapmaktan ibaret olur. Bu konular yalnızca birer PR yapma unsuru olur. Ancak ve ancak reklam malzemesi olursun. İnsanlar senin üzerinden para kazanır. Hani haklarını falan da savunmazlar. Çünkü acitasyon üzerinden yürüyosun. Bunun yerine, cinsel kimlik yerine insanlık üzerinden yürü. Ben mesela feminizmi veya maskülizmi asla desteklemem. Cinseyete, cinsel kimliğe yönelik hak arama çalışmaları tamamen aptallıktan ibarettir. Tek kullanım amacı acitasyon ile reklam ve PR yapmak olur. Başka işe yaramaz. Bu yüzden hümanizmi desteklerim. Transları da hümanizmin içine katarım. Transı trans olduğu için değil, insan olduğu için desteklerim. Cinsel kimliğin umrunda değil çünkü.
Soran+1 yılDüşüncelerin için teşekkür ederim ^^. Trans bireylerin insan olarak desteklenmesi gerektiğine inanıyorum, ancak aynı zamanda özellikle trans bireyler olarak desteklenmesi gerektiğine de inanıyorum. Cinsiyet kimliğimiz, kim olduğumuzun değerli ve önemli bir parçasıdır ve diğer tüm kimlikler gibi saygı duyulmalı ve onaylanmalıdır. Onaylanmadığı ve ayrımcılığa maruz kaldığı için kendi haklarımızı savunmak zorundayız. Trans hakları insan haklarıdır bunu bir kez daha söylüyoruz. Cinsiyet kimliğimizi silmeye veya küçümsemeye çalışmak, kim olduğumuzun hayati bir bölümünü inkar etmektir ve bu kabul edilemez. Umarım bir gün hepimiz cinsiyet kimliği veya cinsel yönelimi ne olursa olsun herkese eşit davranıldığı bir dünyada yaşayabiliriz.
- +1 yıl
Yok öyle cinsel kimliğe göre ayrıcalık. Öyle bir olay yok. Sadece insan olarak kabul edilebilirsin. Sen istiyosun ki hem ayranım dökülmesin hem nokta nokta nokta. İnsan kimliğini kabul etmek demek başka açılardan ayrıcalık tanımak demek değildir. Niye sana öyle haklar sunulsun ki? Bana erkeklik hakları sunuluyor mu? Kadınlara sunuldu da noldu? Benim nezlimde daha fazla nefreti körükledi. Ayrıcalık tanımak demek nefret körüklemektir. Başka bir halta yaramaz. Bak söylüyorum sana, ancak reklam malzemesi olursun bu düşüncelerle. İnsanlar seni kendi çıkarları için kullanırlar diyorum. Sana istediğini verir gibi yaparlar ama vermezler. Kendi istediklerini ise her zaman alırlar. Sen de ortada kalırsın diyorum. Cinsel kimliğe yönelik ayrıcalık istemek başka hiçbir işe yaramaz!!! Dünya böyle bir şeyi yapmaz! Bu çağda bu şartlarda bu vaziyette drama üzerinden olay yaratıp reklam olmak ve rezil kepaze olmaktan nefret körüklemekten başka işe yaramaz! Kaç kere söyleyeceğim? Sadece insanlığın ile önplana çık. Başka bir şeye ihtiyacımız yok. Bu konuda imtiyaz sunulamaz diyorum çünkü bak anlamıyosun. Sunulursa ne olur onu da söyledim. Daha ne anlatayım?
Soran+1 yıl"Çünkü ajitasyon yapıyorsun." dedin. Bu kabaca "yaygara yapma" ile aynıdır. Temel olarak, eşitlik ve saygıya hakkınız varmış gibi davranma, çünkü bu yıkıcı olur. Üzgünüm ama eşitlik ve saygıya hakkım var ve onu alana kadar bunun için savaşmaya devam edeceğim. Yine de görüşlerin için teşekkür ederim. Kabaca ama olsundu ^^
Soran+1 yıl"Cinsel kimlik diye bir şey yoktur" diyor, sanki bu işi hallediyormuş gibi. Üzgünüm ama cinsiyet kimliği diye bir şey var ve bu bizim kim olduğumuzun çok gerçek ve önemli bir parçası. Cinsiyet kimliğimizi silmeye veya küçümsemeye çalışmak, kim olduğumuzun hayati bir parçasını inkar etmektir ve bu kabul edilemez.
“Sen sadece insan olarak kabul edilebilirsin” diyor. Evet, biz insanız ama aynı zamanda trans insanlarız ve bu kimliğimizin önemli bir parçası. Trans kimliğimizi silmeye veya küçümsemeye çalışmak, kim olduğumuzun hayati bir bölümünü inkar etmektir ve bu kabul edilemez.
"Cinsel kimlik üzerinde ayrıcalık istemek faydasız!!!" diye haykırıyor. Evet, cinsel kimliğimize dayanarak ayrıcalık istemek faydasız, çünkü ayrıcalık istemiyoruz, eşitlik istiyoruz. Cisgender insanların sahip olduğu hak ve korumaların aynısını istiyoruz. Daha fazlasını istemiyoruz ve kesinlikle daha azını istemiyoruz.
"Dünya böyle bir şey yapmaz!" diye itiraz ediyor. Aslında, dünya tam da bunu yapmaya başlıyor. Dünyanın birçok yerinde, trans bireyler daha görünür hale geliyor ve kim olduğumuz için tanınmaya ve kabul edilmeye başlıyor. Bu yüzden lütfen bizi ve kimliğimizi silmeye çalışmayı bırakın. Biz buradayız, gerçeğiz ve saygı görmeyi ve eşit muamele görmeyi hak ediyoruz.
Lol.- +1 yıl
Aşkım canım kimse seni silmeye çalışmıyor. Kimse senin trans kimliğini inkar etmiyor. Kendi kendine triplere girmeyi kes. Ben sana ne diyorum? Ben sana insanlık öneriyorum bak sen hala saçma sapan konuşmaya devam ediyosun. Ben niye çıkıp bağırmıyorum "BEN ERKEĞİM BEN ERKEKLİK HAKKIMI İSTİYORUM ERKEKLİK CİNSEL KİMLİĞİM İÇİN SAVAŞIYORUM" niye demiyorum? Çünkü böyle bir şey SAÇMA!!! Anlamıyor musun hala? Kalkmış diyosun silmeye çalışıyoruz bilmemne. Kendi kendinize bir şeyler uydurmuşsunuz hiç altyapısında neler olduğunu düşünmeden boş konuşup duruyorsunuz. Kaç kere söyledim sana bak daha cevap verirken bile önemli noktaları atlayıp kilit noktaları atlamaya devam ediyosun. * mı geçiyosun sen benimle ya? Yazdıklarımı anlamıyor musun yoksa işine gelmediği için anlamamazlıktan mı geliyosun? Saatlerdir 200 kere yazdık sana burada neden senin istediğin gibi bir ayrıcalığın sana verilemeyeceğini ya. Kalkmış hala aynı saçmalıkları zırvalıyosun. İnsan yerine koymaya çalışıyorum seni çünkü insansın ve öyle kabul ediyorum herkese olduğu gibi seni de aynı kabul etmeye çalışıyorum ama sen ısrarla kabul etmiyosun kabul etmemekte ısrar ediyosun bir de üstüne dalga geçer gibi cevap veriyosun kardeşim sen sapık mısın ya? Kafan mı iyi seni ya? Ya da dediğim gibi * mı geçiyosun ya?
Soran+1 yılCinsiyet kimliği ile cinsel kimlik arasındaki farkı araştırmanı tavsiye ederim bir de ^^
- +1 yıl
Araştırdım. Ne yani size özel kimlik mi çıkaralım istiyosun bununla? Cinsiyet kimliğinde trans mı yazacak bundan sonra? Çok mu lazım böyle bir şey? İşleri boş yere zora sokmaktan başka ne işe yarayacak peki? "AAAHHH sonunda beni trans olarak tanıyolar artık ne kadın ne de erkek olmak zorunda değilim" diyerek bunu düşünüp zevk mi alacaksın? Peki yeni çocuk doğduğu zaman kimliğe de tahminen trans olur" yazalım ister misiniz? Translar askere gidecek mi? Translar regl olacak mı? Translar kadın-erkek tuvaletinden hangisine girecek? Trans adı altında yeni bir tuvalet türü mü açalım size? Sitelere kayıt olurken kadın-erkek-trans diye üçüncü bir seçim hakkı mı sunalım? Giyim mağazalarında soyunma kabininde kadın-erkek dışında trans adı altında bir kabin daha mı ayarlayalım? Bu sitenin yanına translarsoruyor adı altında bir site daha açalım mı ne dersin? Başka hangi ayrıcalıkları, hakları, özgürlükleri istersin? Bol kepçe verelim size yani ne de olsa hepsi HAYALDE kalacak. Ben de çok şey istiyorum ama olmuyor maalesef. Böyle boş tartışmalara girmek hiçbir işe yaramıyor. Lafla peynir gemisi yürümez aşko. Tekrar söylüyorum bu tarz hareketler reklamcıların ilgisi çeker çünkü PR yapıyorlar sizin gibiler üzerinden. Sen bu yazdığımı dikkate almadığına göre bilmiyorsun. Sen de bunu araştır o zaman.
Soran+1 yılSeninle gereksiz polemiğe girmeyeceğim ama şu sinir bozucu yazılarını çürütüp sonra bir daha yorumlarına bile dahi bakmayacağım çünkü birbirinden mantıksız. Ve capsle bağırmana felan da gerek yok yahu ^^. Bir füze fırlatmam lazım sana ancak öyle anlarsın !!
Soran+1 yılAlıntılayarak geliyorum hazır mısın?
Soran+1 yılTırnak içerisindekiler senin bak:
"Aşkım, canım, kimse seni silmeye çalışmıyor."
Cis insanlar zamanın başlangıcından beri transları silmeye çalışıyor. Silinecek değiliz.
"Kimse senin trans kimliğini inkar etmiyor. Kendi başına takılmayı bırak."
Cis insanlar sürekli olarak trans kimliğimizi inkar ediyorlar. Gerçekte kadın olmadığımızı, sadece ilgi peşinde olduğumuzu, akıl hastası olduğumuzu, cinsiyet kimliğimizi oluşturduğumuzu vs. söylüyorlar.
"Ben sana ne diyorum? Sana insanlığı sunuyorum, bak hala saçmalamaya devam ediyorsun."
Cis halkı bize insanlık sunmuyor. Bize karşı ayrımcılık yapıyorlar, bizi siliyorlar ve bize gerçekten kadın olmadığımızı söylüyorlar.
"Ben ERKEK HAKLARIMI İSTİYORUM ERKEK HAKİKİ KİMLİĞİM İÇİN MÜCADELE EDİYORUM" diye bağırıp neden söylemiyorum?
Çünkü cisgender bir erkeksiniz ve trans kadınların yaşadığı ayrımcılığı ve silinmeyi yaşamadınız. Var olma hakkınız için savaşmak zorunda değilsiniz.
"Çünkü böyle bir şey GÜÇLÜDİR!!!"
Evet, trans olmak güçlüdür. Güçlüyüz çünkü sürekli olarak bizi silmeye çalışan bir dünyada hayatta kalabilmek için var olmak zorundayız.
"Daha anlamadın mı? Bilmiyorum, canım silmeye çalışıyoruz."
Hayır, henüz anlamıyorum. Ve yapacağını da hiç sanmıyorum. Trans kadın olmanın nasıl bir şey olduğunu asla anlayamayacak olan cisgender bir adamsın. Her gün yaşadığımız ayrımcılığı ve silinmeyi asla anlamayacaksınız.
Soran+1 yılCis erkek: Araştırdım. Ne demek bununla sana özel bir kimlik almamızı ister misin?
Liberty : Peki, yeni çocuk doğduğunda, kimliğine "muhtemelen trans kadın" yazmak ister misiniz?
Cis erkek : Bundan sonra cinsiyet kimliğine trans yazacak mı? Böyle bir şeye ihtiyacın var mı? İşleri bir hiç uğruna zorlaştırmaktan başka ne işe yarar?
Özgürlük : Başka ne gibi ayrıcalıklar, haklar ve özgürlükler istersiniz? Size bir sürü kepçe verelim, sonuçta hepsi bir HAYAL olacak. Ben de çok şey istiyorum ama maalesef olmuyor. Bu kadar boş tartışmalar yapmak gereksiz. Peynir gemisi hakkında konuşmanın faydası yok, aşkım. Tekrar ediyorum, bu tür eylemler reklamcıların dikkatini çekiyor çünkü sizin gibi insanlar aracılığıyla PR yapıyorlar. Bilmiyorsun çünkü yazdıklarımı hesaba katmadın.
Yani transların sahip olduğumuz birazcık tanınma ve haklarla yetinmeleri ve daha fazlası için savaşmaya çalışmamaları gerektiğini mi söylüyorsunuz? Bu çok mantıklı değil.
Ayrıca, trans haklarını bir "peynir gemisi" ile karşılaştırmanız gerçekten rahatsız edici ve konuyu ne kadar az anladığınızı gösteriyor.
*Not: Cis erkek sensin. Liberty ise benim** Daha anlaşılır olsun en azından. Ve bu tartışmaya da son veriyorum. Anlamıyorsun ve aptalsın !
Soran+1 yılCis-male: "Kalk, yine aynı saçmalıkları yapıyorsun. İnsan olduğun için seni insan yerine koymaya çalışıyorum ve seni öyle kabul ediyorum, seni herkes gibi kabul etmeye çalışıyorum. ama kabul etmiyorsun, ısrar ediyorsun, ısrar ediyorsun ve şaka yapıyormuş gibi cevap veriyorsun kardeşim sapık mısın? ?'"
Liberty:
Söyledikleriniz gerçekten saldırgan ve trans olmanın nasıl bir şey olduğunu anlamadığınızı gösteriyor. İşleri boşuna zorlaştırmıyoruz, haklarımız ve tanınma için savaşıyoruz. Ve anlamamış olman bizi aşağılamaya çalışman gerektiği anlamına gelmez. Her neyse, mantıklı düşünmeye açık olmadığın için seninle bu tartışmayı sürdürmenin bir anlamı olduğunu düşünmüyorum.
İyi günler.
Soran+1 yılBot tarafından süper görüş seçilmek haklı olduğunu mu gösteriyor? Komikmiş!
Kusura bakmayın kindar cishet erkek, bu web sitesinde bir bot tarafından "süper görüş" olarak seçilmenizin her konuda otomatik olarak haklı olduğunuz anlamına geldiğini bilmiyordum (!). Gelecekte bunu hatırlamaya çalışacağım.(!)
Erkekler zaten tarih boyunca ayrıcalıklıydı. Erkek kimliği hangi konularda haksızlığa uğruyor ya? Aptalca bir serzenişte bulundun.
Sırf erkek olduğun için otomatik olarak herkesten daha ayrıcalıklı olduğunu düşünmen gerçekten üzücü. Ücret farkı, cinsel saldırı ve toksik erkeklik gibi erkeklerin adaletsizliğe maruz kaldığı birçok sorun var. Bu sorunlardan kişisel olarak etkilenmemen, onların var olmadığı anlamına gelmez.
Bir de "translık" diyor aptal! Trans olmak bir cinsiyet bile değil. Öğretemedim mi hala sana?
Bak öğretiyorum en azından anlayabileceğini umuyorum. Anlamasan bile burada kirlilik yaratma en azından.
Aslında translık farklı bir cinsiyet değil, bir cinsiyet kimliğidir. Cinsiyet sosyal bir yapıdır, cinsiyet kimliği ise birinin kendi cinsiyetini nasıl deneyimlediğidir.
Örneğin ben bir kadınım ama cinsiyet kimliğim bir trans kadın. Bu, doğuştan erkek olarak atanmış olsam da kendimi kadın olarak tanımladığım anlamına geliyor. Olay bu yani !
Umarım bu senin için her şeyi açıklığa kavuşturur.
Umarım gelecekte daha açık fikirli ve anlayışlı olmayı öğrenebilirsin.
Her neyse, sanırım burada işimiz bitti. İyi günler.
En İyi Cevaplar
Kadının transı olmaz, cipste kullanılan yağ mı lan bu transı olsun?
Adet oluyorsan kadın, çûkün varsa erkeksindir bu kadar basit. Kendini kandırma evladım01 Yorumla
Soran+1 yılYorumunuz transfobik ve cahilce. trans bireyler "kendilerini kandırmazlar" - cinsiyet kimliğimiz geçerli ve gerçektir. Ve cinsiyete ilişkin ikili bakış açınız basit ve modası geçmiş - sadece "erkek" ve "kadın"ın ötesinde birçok cinsiyet var.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılTüm bireyler olarak cinsel yönelimlerimiz ve cinsiyet kimliklerimizden ayrı, birlikte ve huzurla yaşayacağımız günler diliyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler ^^ Bence bu çabalamak için harika bir hedef! Umarım bir gün hepimiz cinsiyet kimliği veya cinsel yönelimi ne olursa olsun herkese eşit davranıldığı bir dünyada yaşayabiliriz.
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok tatlı ve ağır başlı oluyorlar, trans kızlardan ben razıyım <3
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@lil_liberty1776 bir şey sormak istiyorum sana
Soran+1 yıl?
Cevap sahibi+1 yıltakip de atabilirim gizliden de çıkabilirim sen seç istersen
en nefret ettiğim olay direkt seks işçisi gözüyle bakılması
06 Yorumla
Soran+1 yılNe yazık ki, birçok insan trans kadınları, gerçekte olup olmadıklarına bakılmaksızın seks işçisi olarak görüyor. Bu, bizlerin her gün karşılaştığı ayrımcılık ve kötü muamelenin sadece bir örneği..
Soran+1 yılPençelerim varken kimse bana bir şey yapamaz ehehe. ^^ Teşekkür ederim ^^
Soran+1 yılSen de yaklaşma o zaman
Aile & Toplum konusunda 506 cevap paylaştı. üzülüyorum hayatlarını mahvetmişler
01 Yorumla
Soran+1 yılToplum olmasın o? Ve mahvetmişler derken?
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılOnlarda insan
02 Yorumla
Soran+1 yılHepimiz insandık aslında ^^
- +1 yıl
Evet
Gizli Üye(25-29)+1 yılAjitasyonu kes
11 Yorumla
Soran+1 yılKimseyi kışkırtmaya çalışmıyorum, sadece önemli bir konu hakkında tartışma başlatmak istiyorum. Sana düşünceni sormuştum sadece.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Trans bireyler hakkında ne düşünüyorsunuz? Onlara cisgender insanlardan farklı davranılması gerektiğini düşünüyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer