21 yaşımdayım, arkadaşım yok. Ne önerirsiniz?

Kısaca hayat hikayemi kısaca yazayım ve sözü size bırakayım...
Ben 3. sınıfın yarısına kadar türkiyede yaşadım o zamanlar dışarı çıkıp oynayan biriydim arkadaşım da vardı hem okulda hem sokakta daha sonra babam bizi alıp ailecek fransaya götürdü. 3. sınıfın 2. dönemini fransada başladım. Fransada 4,5 yıl kaldık orada güzel arkadaşlıklar edindim neredeyse haftanın 4-5 günü dışarı çıkar gezerdik. Türk arap fransız ve daha çok ülkeden tanıdığım olmuştur. Fakat sonra babam tekrar bizi Türkiyeye getirdi sebebini bilmiyorum. Türkiyeye getirince ilk sene eskiden gittiğim okula tekrar başladım, ilk seneler o yüzden iyiydi daha sonra liseye mecbur özel liseye gittim. Ne olduysa özel liseden sonra oldu, arkadaş edememeye başladım kendimi beğenmemeye başladım yüzümde sivilceler oluştu burnum hafif büyüdü zayıftım vs. Şu an üniversiteye gidiyorum ilk sene bitti hala arkadaşlık kuramadım, konuşmayı unutmuşum sanki. Muhabbet başlatamıyorum falan. Ne önerirsiniz, yazdığımı okuduysanız arkadaşımım olmaması babamın suçu sürekli türkiyeden fransaya, fransadan türkiyeye getirince arkadaş kalmadı, fakat türkiyeye geldikten sonra arkadaş yapamama benlik durum galiba (türkiyeye gelince yaş 13,5 tu)
Güncellemeler
+1 yıl
okul bitince burnumu yaptırmayı düşünüyorum, yazın da işte çalışıp parayı spora ve beslenmeye harcarım. boy 190 kilo 74 civarı amacım 90 kilolu iyi bir vücuda sahip olmak
21 yaşımdayım, arkadaşım yok. Ne önerirsiniz?
Cevapla