Asker de komutan bana tokat attı ne yapmalıyım?

Nöbet de uyuya kalmışım Allah'ım bir şamar yedim dedim ben kurşun yedim herhalde karşımda teğmen rütbeli 24-25 yaşlarında bir subay vardı bağırdı çağırdı gitti sonra geldi özür diledi kusura bakma sana vurmam yanlıştı vb iki arada kaldım şimdi şikayet etsem mi etmesem mi
Asker de komutan bana tokat attı ne yapmalıyım?
Cevapla