Hergün bir dünya yemek siparişi dağıtıyoruz ama binde bir siparişte hata oluyor insanız sonuçta?

Bugün peşin ödenmiş bir siparişi yanlış binaya götürmüşüz temassız teslimat olduğu için kapıya astık.
Ama bilmeden yanlış yere götürdüğümüz için, haklı olarak müşteride tepki gösterdi siparişi eline ulaşmadığı için.
Bizde telafisini yapalım tekrar hem yemek götürelim hemde para iadesi yapalım dedik, ama müşteri demediğini bırakmadı sadece parasını istedi. Bizde iadesini yaptık.

Ama insanız hata yapabiliriz anlayışlı olmak gerek. Haklı olduğumuzu savunmuyoruz. Sadece anlayışlı bir tüketici bekliyoruz.
Çünkü yaptığımız iş en stresli mesleklerden bitanesi.
Herkesin stresine nazına katlanıyoruz. Dediğim gibi anlayışlı olmak zor bişey değil.
Hergün bir dünya yemek siparişi dağıtıyoruz ama binde bir siparişte hata oluyor insanız sonuçta?
Cevapla