Bugün peşin ödenmiş bir siparişi yanlış binaya götürmüşüz temassız teslimat olduğu için kapıya astık.
Ama bilmeden yanlış yere götürdüğümüz için, haklı olarak müşteride tepki gösterdi siparişi eline ulaşmadığı için.
Bizde telafisini yapalım tekrar hem yemek götürelim hemde para iadesi yapalım dedik, ama müşteri demediğini bırakmadı sadece parasını istedi. Bizde iadesini yaptık.
Ama insanız hata yapabiliriz anlayışlı olmak gerek. Haklı olduğumuzu savunmuyoruz. Sadece anlayışlı bir tüketici bekliyoruz.
Çünkü yaptığımız iş en stresli mesleklerden bitanesi.
Herkesin stresine nazına katlanıyoruz. Dediğim gibi anlayışlı olmak zor bişey değil.
Ama bilmeden yanlış yere götürdüğümüz için, haklı olarak müşteride tepki gösterdi siparişi eline ulaşmadığı için.
Bizde telafisini yapalım tekrar hem yemek götürelim hemde para iadesi yapalım dedik, ama müşteri demediğini bırakmadı sadece parasını istedi. Bizde iadesini yaptık.
Ama insanız hata yapabiliriz anlayışlı olmak gerek. Haklı olduğumuzu savunmuyoruz. Sadece anlayışlı bir tüketici bekliyoruz.
Çünkü yaptığımız iş en stresli mesleklerden bitanesi.
Herkesin stresine nazına katlanıyoruz. Dediğim gibi anlayışlı olmak zor bişey değil.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer