Karşı cinste avantaj olarak gördükleriniz nelerdir?

Ben erkeklerde sadece psikolojik ve duygusal açıdan güçlü olmanın biraz zor olduğunu görüyorum. Bu konu çoğunun handikapi olmuş resmen. Bunu aşabilen bir erkek için dünya kesinlikle kadın olmaktan daha kolay güzel ve keyifli olur.
Karşı cinste avantaj olarak gördükleriniz nelerdir?
Cevapla