Ben bu devire esir olmayan biriyim evlenip boşanmış bir ailenin tek çocuğuyum iş dışında okumuş fırsat buldukça yurtdışına çıkmaya çalışan özgür ruhlu biriyim ama şöyle çok insan seçerim özgür ruhlu biri olmama rağmen hiçbir erkekle birlikte olmadım bakirelik olayının büyüsüne inanan biriyim yaşayana saygım sonsuz ben kendi duygularımı korumayı seven biriyim dürüst ve dobra biriyim yargılamayı sevmem iyi bir insan olduğumu söyleyen çok arkadaşım oldu buna erkeklerde dahil, hamaratımdır evine ailesine düşkün biriyim ama kendi fikirlerimi çok önemserim bir insanı kırmakta en son yapacağım şey oluyor patlama noktasında yani
Soruda neden kız yazıyor da KADIN demiyor öncelikle merak ettim. Kadınlık bir cinsiyettir erkek olmak gibi.
Kadın olmanın her yönünü çok seviyorum lakin bu bir avantaj mı tartışılır. Yani ağlayınca yargılanmıyorsunuz, Erkeklerden uzun yaşıyoruz genellikle bazı kanser türlerine yakalanmamaız daha zor kelleşme giib bir derdimiz ağır bir hastalığa sahip değilsek pek yok duygusal davrandığımızda duygusal olmakla suçlanmıyoruz böyle bir kaç şey avantaj sayılabilir belki
Kız-kadın ayrımlaştırma algılarını sevmiyorum, bu yüzden çok dikkat etmedim buna. Her iki kelime de aynı benim için. Ağzıma hangisi gelirse onu kullanıyorum, herhangi bir art niyet taşımıyor…
Tek bir şey o da koruma içgüdüsü. sevdiklerinize zarar gelebileceğini farkettiğiniz anda, tehlikenin boyutları fiziksel kapasitenizi ne kadar aşarsa aşsın üzerine gitme isteği, zarar görmeyi umursamamak, donup kalmadan, bir an tereddüt etmeden harekete geçme dürtüsü. işaret ettiğim kavramın, şiddetin kendisi olmadığını da önemle belirtirim. kimse dayak atmayı ya da yemeyi, süzme salak değilse, sevmez.
Bence hiç birinin avantajları yok ya. Kimisi dicek ah erkek olsadim gezersin eglenirdim. kimi dicek. kız olsaydım zengin koca. bulur yegerdim saçmalık bence bu her iki cins için güçsüzlük. Bu düşünce . Kul kaderini yasicak yok erkek olsaydım kız olsaydım saçma. dusuncelere girmicek
Detaylari fark etmede insanlarin niyetlerini anlama da daha iyi oldugum icin iyi ki kadinim. Tabii ki bunlari bir cinsiyetin belirgin özelligi yapmak dogur olmaz ama özellikle türkiye gibi gelismemis, gelismeyecek ortadogu ülkelerinde cinsiyetler arasindaki yetistirilme farkindan dolayi kadinlar bu konuda daha.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ayakta iseyebiliyosun, gece istediğin saatte istediğin yere gidebilirsin kimse nereye diyemez , insanlar seni rahatsiz edemez senden cekinir, bi askerlik gorevin var ondan sonra hurgeneralsindir, istersen hic evlenme kimse sana evde kaldin demez ooooo daha sayim mi bitmiyor çünkü
İşler güçlerde de dediği gibi, şu dünyada erkeklerin yapıp kadınların yapamadığı 2 şey kaldı. Biri dünya savaşı başlatmak öbürü ayakta işemek. Yani pek avantajlı yönü yok gibi bu cinsiyet olayının 😂
Kız olmak kadar güzel bir şey yok rahatsın baba parası koca parası Yemen'de bir sakınca olmuyor iş hayatı olsun başka şeylerde hep genelde tercih sebebisin iş yerlerinde daha çok tercih ediliyorsun sanırım bu naif ve bakımla alakalı sonuçta kadinlar daha gösterişli ve sünnet olma gibi bir derdin yok en iyi avantajları bunlar 😂😂
Erkeklerin sünnet olmasında cahilce bir işlem bence keşke Erkeklerin hepsi sünnetsiz olsa cahiller yüzünden penis doğal halini kaybetmiş oluyor bence iki tarafta sünnet olmamalı
Bence kiz olmanin guzel yonu makyaj vs ya da kiyafetlerde falan daha cok secenek olmasi yani kizsan kendini guzel bulmasan bile degismen icin elinde bir suru secenek var unutmayin cirkin kadin yoktur bakimsiz kadin vardir
Iyiki erkeğim demedim ama avantajlarım var ve memnunum mesela gece geç vakitlere kadar dışarıdayım regl sancısı çekmiyorum saçlarım uzun değil tırnak uzatmak gibi bir derdim yok
Sünnet derisi en avantajlı yönü onu sünnet etseler bile sonradan geri kazanabilme şansımız var kızlarda bu özellik yok birde ekstra özellik. Regl ile veya çikolata krizleriyle uğraşmak zorunda değilsiniz.
Yeni saçınızı farkeden oldu mu diye kaygınız yok.
Saçınıza düşen aklar ve yüzünüzde beliren kırışıklıklar sizi daha çekici hale getiriyor.