Zaman zaman hepimiz bilmediğimiz yerlere gitmek durumunda kalabiliyoruz. Bazı insanlar vardır (ki ben onlara çok imrenirim) haritaya baktığı gibi buluverir adresi. Fakat bazıları da vardır ki sesli asistan ile bile kavga eder: Misal ben gibi. 😂 Neyse ki sora sora Bağdat bulunuyor da kayboluşlarımız uzun sürmüyor dhdhdh Peki ya siz, kendinize adres bulma konusunda güvenir misiniz? Yoksa, "Bu harita nereyi gösteriyor, nerede hata yaptım yine?" Deyip esnaftan yardım almaya koşanlardan mı? 😂😂 ☆Esnaf amcalarımız sizi seviyoruz. Varolun.❤😅
Gideceğiniz adresi kolayca bulanlardan mısınız yoksa "neredeyim ben ya?" Deyip kaybolanlardan mı?
Navigasyon olmasa hep kaybolurum. Ankara'da navigasyon bozuldu, sabahın 5inde kayboldum. Taksiciye gideceğim yeri söyledim, sen önden git ben arkadan arabayla gelcem dedim. Adamın da yolda arabası bozuldu. Öyle de şanssızım
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
😅 Bir talihsizlik yaşıyorsan bil ki pesi sıra pek çok talihsizlik gelir
bu konuyla ilgili bir sürü anım var. 18-19 senedir yaşadığım adım kadar bilmem gereken şehirde bile kaybolabiliyorum ben. en basit bir yere gideceğim misal en az 15-20 kişiye sorarım. kaybolmam lakin asla da bulamam böyle bir gerçek var :D
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cidden kaybolmak da degil aslında ama bulamamak. Doğru ifade bu olabilir 😂
Coğunlukla evet, ilk yaptğım şey evden cıkmadan en kısa mesafede nasıl giderim diye google maps e bakmak oluyor. Tabii ilk başlarda böyle değildim. Zamanında yanlışlıkla son durağa gittiğim çok oldu :D
Görsel hafızam çok iyidir. Bir anda kafamda oluştururum o adresi.. Haritalarla da aram çok iyidir ve yön bulma konusunda arkadaş grubunda üstüme yoktur.. :D
Sorduğum bütün sorular gün içinde yaşadığım şeylerden derleme. Üstünde birkaç düzenleme yapıp soru haline getiriyorum, bu kadar basit. Fenomen olmak gibi bir amacım yok.