Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden Tom ile Jerry vardı her sabah izlerdik be ! Aynalı tahirler sonra insanların sohbetleri muhabbetleri... Çok özledim eskileri be !
https://hizliresim.com/5RMbrD Mino sakız :) çok özlüyorum çok :)) var mı satılan bir yer :)
İllaki vardır bir araştır ;)
Canım çekti senin yüzünden
Oynarken düsüp dizi yarılan cocuklar mesela simdi ellerinde tablet telefon üzülüyorum
Maalesef
Biz çocukken babamızın telefonunu ellemeye korkardık
Bilgisayar yoktu bile
Şimdikiler ohooo
Cevap
4Cevap
pokemon. pikaçuyu özledim be
:D hep anıyorum pikaçuyu
İnsanlık
arkadaşlık dostluk
Mamut.
He yav he
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar