Yalnız olduğunuzda ne yaparsınız ya da moraliniz bozukken?

Hiç arkadaşım yok tek başımayım aylardır dışarı çıkmıyordum bugün cıktım gezdim tek başıma evde durmaktan hastalandım sanırım bilmiyorum çok yalnız ve mutsuzum şu sıralar bundan önce cok pozitiftim zaman gectıkce ıcıme kapandım.
Yalnız olduğunuzda ne yaparsınız ya da moraliniz bozukken?
Cevapla