Türkiye'de şişman olmak neden bu kadar zor?

Yurtdışında filan şişmanlara iyi davranıyorlar özellikle body positivity adi altında gayet iyi muamele görüyorlar , Türkiye'de ise bu çok farklı şişmansan ve dışardaysan insanlar sadece bakışlariyla bile senin kötü hissetmeni sağlıyor, ben şişmanım ve bu hoş değil bence sözlü tacizlerden bahsetmiyorum bile domuz , dana , balina vs , sanki bizleri aşağılayınca mutlu oluyorlar ama neden yani
Güncellemeler
+1 yıl
burada halk ayaklanio dagitir böyle şeyleri millet biraz değişik
Türkiye'de şişman olmak neden bu kadar zor?
Cevapla