Kızlar burada yeni insanlarla tanışmak ve konuşmak konusunda neden ön yargılı?

Madem konuşup sohbet etmeyecekler neden sosyal platformda varlar. Bir çoğu için bu durum erkeklerden kaynaklı belki, ama saygılı yaklaşınca da bir şey değişmiyor.
Kızlar burada yeni insanlarla tanışmak ve konuşmak konusunda neden ön yargılı?
Cevapla