Bir abi 30 yaşına gelince her şey rayına oturuyor demişti. Amaaaaa bu cümle benim için geçerli değil sanırım hala belirsizlikler içindeyim ve ne istediğimi de bilmiyorum 


Merhaba,
Valla henüz son bulmadı. Ne zaman ki daha umursamaz bir insan olursam o zaman son bulur diye düşünüyorum.
Cevap
13Cevap
Gerçekleri fark ettiğim zaman
Cocuklugumdan beri cabaliyoruz izliyoruz ama tam anladım bitiyor derken tekrar basliyor yani sonsuz gibi bişe anlayan yok
Benim için hala belirsizlikler var hayatımda. Bunun bir yaşı yok diye düşünüyorum.
40 ı devirdim hâlâ belirsizliklerle dolu bir hayatım var 🙄
O ibineyi bana gönder
Asıl 30'dan sonda boka sardı her şey...
Bir parıltı yansıyor gözlerimeBir sevimli yüz gülümsüyor sanki 🌹
Ne istediğini sen bilmiyorsan biz ölelim 🥺
Neden öyle dedin
Hayatını kurmuşsun duzenini oturtmussun yani bundan sonrasina kararda verebilmelisin zaten
Olur öyle yaşla alakası yok.
O abine söyle bende de olmadı
18 yaşında son buldu
bulacak gibi degil
Son mu buldu
Hala devam etmekte
Henüz son bulmadı
Bizde rayından çıktı
Miyav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?