Aile & Toplum Hayatı yaşamaya değer buluyor musunuz? ashleyww Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Türkiye’de olduğum için yaşamaya değer bulmuyorum. Belki farklı bir ülkenin vatandaşı olsaydım fikrim değişirdi. Hayatı yaşamaya değer buluyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
RebeLs_ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Merhaba,Evet, buluyorum. Hayat güzel ve yaşanılası zaten de, ama insanlar hayatı daha çekilmez ve zor yapıyor. O yüzden hayata sitemim yok benim. Yine de her şeye rağmen yaşamak güzel. Geldiysek yaşayacağız, vazgeçmek yok! 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Hayatın benim için anlamı olmadığı için hayır gereksiz buluyorum 0 0 Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Böyle...https://voca.ro/13ppUF45F6xM 0 0 Yorumla
NassıııYaa Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl İşim çalıştığım şehre ülkeye bağlı olmadığı için fazlasıyla 🙂 0 0 Yorumla
JemBey Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hayır.. Kıyameti bekliyorum... 0 0 Yorumla
Ferhat0380 Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Fazlasıyla deger 0 0 Yorumla