Her şeye rağmen Hayatı Yaşamaya değer buluyor musunuz?

Yalan yok gerçekten Mutlu olduğum zamanlar olmuştur ama yine de bir kere bile ciddi anlamda Hayat bana güzel demedim en son ne zaman gerçekten Mutluydum onu da hatırlamıyorum zaten 19 yaşıma girmeme sadece 2 ay kaldı 1 yıl 2 hafta gibi geçti EVET BOMBOŞ AMAÇSIZ YAŞAMAYA KARŞI İSTEKSİZ KOSKOCA 1 YIL !

Hem sosyal hem Genel olmak üzere Anksiyete sahibi ve bir ton psikolojik sıkıntılar ile boğuştum Düzelmek adına bir b. k yapmadım bu süreçte ve Şimdi Okul bitti Askerlik zamanım geldi Gitmek istemiyorum Ertelesem dahi yine zaman hızlıca akıp geçecek her gün en az bir kere aklıma gelecek derken o gün gelecek ve gitmek zorunda kalacağım Okul gibi insanların güzel anılar edindiği o yer benim için Kabus gibiydi Askerliği düşünemiyorum bile Korkuyorum istemiyorum gitmek Daha fazla psikolojim s2lsin istemiyorum
Her şeye rağmen Hayatı Yaşamaya değer buluyor musunuz?
Cevapla