Yalan yok gerçekten Mutlu olduğum zamanlar olmuştur ama yine de bir kere bile ciddi anlamda Hayat bana güzel demedim en son ne zaman gerçekten Mutluydum onu da hatırlamıyorum zaten 19 yaşıma girmeme sadece 2 ay kaldı 1 yıl 2 hafta gibi geçti EVET BOMBOŞ AMAÇSIZ YAŞAMAYA KARŞI İSTEKSİZ KOSKOCA 1 YIL !
Hem sosyal hem Genel olmak üzere Anksiyete sahibi ve bir ton psikolojik sıkıntılar ile boğuştum Düzelmek adına bir b. k yapmadım bu süreçte ve Şimdi Okul bitti Askerlik zamanım geldi Gitmek istemiyorum Ertelesem dahi yine zaman hızlıca akıp geçecek her gün en az bir kere aklıma gelecek derken o gün gelecek ve gitmek zorunda kalacağım Okul gibi insanların güzel anılar edindiği o yer benim için Kabus gibiydi Askerliği düşünemiyorum bile Korkuyorum istemiyorum gitmek Daha fazla psikolojim s2lsin istemiyorum
Hem sosyal hem Genel olmak üzere Anksiyete sahibi ve bir ton psikolojik sıkıntılar ile boğuştum Düzelmek adına bir b. k yapmadım bu süreçte ve Şimdi Okul bitti Askerlik zamanım geldi Gitmek istemiyorum Ertelesem dahi yine zaman hızlıca akıp geçecek her gün en az bir kere aklıma gelecek derken o gün gelecek ve gitmek zorunda kalacağım Okul gibi insanların güzel anılar edindiği o yer benim için Kabus gibiydi Askerliği düşünemiyorum bile Korkuyorum istemiyorum gitmek Daha fazla psikolojim s2lsin istemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır ne yaşaması hayatım mahvoldu düzeltemiyorum tıkandı bundan dönüş yok kesin daha da berbat olucak
Bende tam olarak öyle düşünüyorum
birader daha 19 yaşındasın lan ne ölmesi bi b. ok yap o zaman kendin için
Yapamayacak kadar isteksizim
bi isteksiz olursun iki olursun sen yap bişeyler az da olsa sen yapmazsan kimse senin için bi şey yapmaz
O da işin acı gerçeği :/
Başarılımıydın derslerde filan?
Pek sayılmaz
İlkokulda performans/ proje ödevlerimin hepsini başkalarına yaptırıyordum
Şimdi hatırladım da 9. sinifta bir tane performans ödevi almıştım Coğrafyadan Harita çizecektik onu da Bir yakınıma yaptırdım
Hoca anladı tabii en b. ktan olanlara 80-90 verdi bana 70
Çabalıyormuydun yinede? Yoksa okulda yaşadığın şeylerden dolayımı pek başarılı değildin
Gittiğin okulu ailen seçmedi değilmi?
Çabalıyordum yani O kadar tembel değildim sınıf tekrarı da yapmadım şükür o da biraz Hocalar sayesinde oldu ve evet yaşadığım şeylerinde etkisi vardı
Lgs ye bir imam-hatip lisesinde girdim bizim eve de en yakını oydu haliyle girmeyi düşünüyordum da daha bana sormadan Tercihlerde ilk sıraya koymuşlar direkt sanırım ben köydeydim o zaman çok da şey etmedim nereye gitsem aynıydı zaten
Tek pişmanlığım Liseyi açıktan okumamak olabilir
Biraz dur baş ucumda
Kan ter kalmışım uçurumda
Azrail göz kırpsa
Ecel bize kucak açsa..
Sonsuza dek annen baban ile yaşamıycan biliyorsun değil mi? Onlar yaşlanınca vefat edince ne yapcan?
tabiki dertler gecer illaki
hayır knk
Yaşadığıma göre