Yaklaşık 8 yıldır kapalıyım ancak 2 yıldır ciddi anlamda başımı açmak istiyorum içimde kapaliliga dair hiçbir maneviyat kalmadı yapmak istemiyorum.
Allaha tabiki inanıyorum ancak başörtüsünün gerekliliği konusunda soru işaretleri var ve ailem sebebiyle kapandigimi düşünüyorum, kendi halime birakilsaydim kapanmazdim.
Her neyse, ben aslında 3 4 kez disarda açık gezdim saatlerce nasıl hissettiğime bakmak için.. ancak kimsenin beni tanımadığı yerlerde.
Aslinda işin tesettür boyutu da kalmadı şu an sadece yapamama sebebim çevrenin tepkisinden korkmak.
Allaha tabiki inanıyorum ancak başörtüsünün gerekliliği konusunda soru işaretleri var ve ailem sebebiyle kapandigimi düşünüyorum, kendi halime birakilsaydim kapanmazdim.
Her neyse, ben aslında 3 4 kez disarda açık gezdim saatlerce nasıl hissettiğime bakmak için.. ancak kimsenin beni tanımadığı yerlerde.
Aslinda işin tesettür boyutu da kalmadı şu an sadece yapamama sebebim çevrenin tepkisinden korkmak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer