Açılmak istiyorum 2 yıldır ama yapamıyorum, ne yapacağım?

Yaklaşık 8 yıldır kapalıyım ancak 2 yıldır ciddi anlamda başımı açmak istiyorum içimde kapaliliga dair hiçbir maneviyat kalmadı yapmak istemiyorum.
Allaha tabiki inanıyorum ancak başörtüsünün gerekliliği konusunda soru işaretleri var ve ailem sebebiyle kapandigimi düşünüyorum, kendi halime birakilsaydim kapanmazdim.

Her neyse, ben aslında 3 4 kez disarda açık gezdim saatlerce nasıl hissettiğime bakmak için.. ancak kimsenin beni tanımadığı yerlerde.
Aslinda işin tesettür boyutu da kalmadı şu an sadece yapamama sebebim çevrenin tepkisinden korkmak.
Açılmak istiyorum 2 yıldır ama yapamıyorum, ne yapacağım?
Cevapla