Eğitimini almışsındır eczanede bilmem kaç türlü ilaç adı tedavi ettikleri şeyleri ve kullanım şekillerini falan biliyorsundur ama halk kendi dilinde söylediği için anlamıyorsundur
Zyrtec-ziynet, apranax-aprak, alerinit-antenit, fylinta-falinta, trosyd-torus crebros-kapraz ve daha fazlası sayelerinde yeni dil öğreniyoruz gibi bir şey
Zyrtec-ziynet, apranax-aprak, alerinit-antenit, fylinta-falinta, trosyd-torus crebros-kapraz ve daha fazlası sayelerinde yeni dil öğreniyoruz gibi bir şey
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
henüz teorik eğitim aşamasındayım pratikte başıma neler gelir bilemiyorum :D
Eczane de ablamın yanında getir götür yaparken neler duyuyordum var ya akıl alacak gibi değil nasıl becerdiklerini anlayamadığım değiştirilmiş değişik değişik ilaç ve bilmem ne isimleri
Ha bide kutu meselesi var kafa bırakmaz
Çok zor bnc🥺
Bazen bunları seçip seçip bilerek baş ağrısı için bize mi gönderiyorlar diye düşünmüyor değilim
Sen eczacımisin
Ablam eczacı ama ben bi süre yanında getir götüre yardım ettim
Olsun ya onlarda iyi ki varlar onlar olmasa kim verecek bize ilaç
Çok olmasada nasıl bir şey olduğunu öğrendim
Zormu
İstedikleri şeyin adını bilmeden ya da adını yanlış hali (örnek açıklamada yazdıklarım) ile bilenler geldiğinde baya sıkıntı. Reçeteli ilaçları reçetesiz vermemizi isteyen de oluyordu bide şey var "ben bu kada gutuda şu rengte ilacı istiyom evladım bana ondan ver"
😂😂 ahaha allh kolylk versin
Kısaca burdan ne kadar zor olduğunu anlayabilirsin
Evet ama bilene kolay gelir dimi
İlacın adını çözdükten sonra gerisi kolay orası sıkıntılı kısmı bazen ne kadar bilen kişi olsanda o ilacı bulduramadığımız oluyor
Mecestik i unutmuşsun ibrahim zero
eczanede kondom alan oluyomuydu
Evet
özelden yazsam olur mu biseyler sorucam olur mu
Merak ettiğini buradan sor
alanlar kac yaş kadar aliyodu
Yerine göre değişiyor 30+ de vardı 18-22 yaş aralığında da vardı
kapalilar alan oluyomu
Bazen
yuh jel alan oluyomuydu
Doğum kontrol hapı, kondom alanı vs gördüm diğerlerini bilmiyorum görmedim
Anliyorlardir