Tıp fakültesi okumayı düşünüyorum bir sorun olmadığı sürede kazanacağım kesin.
B2 Seviye ingilizce biliyorum bir faydası olur mu?
B2 Seviye ingilizce biliyorum bir faydası olur mu?
doktorluk çok evrensel bir meslek ve terimler neredeyse her yerde aynı. burada tıp okuyup ingilterede doktorluk yapabilirsiniz. ingilizce tabii ki de işinize yarıyacaktır fakat biraz daha ilerletip C1 veya C2 seviyesine çıkarmanızı tavsiye ederim.
Yurt dışında okusam orada bu mesleği yapabilme imkanım var mı?
Anladım teşekkür ederim :)
Ben bu soruyu samimi bulmadım. Belki de ön yargılı yaklaşıyorum ama biraz ilgi çekme sorusu gibi geldi. Tıp dünyasında İngilizce olmazsa olmaz. Sizin hayatınız okumakla, konferanslara katılmak geçecek. Ayrıca bunlar uluslararası yapılan işlemler. Nasıl yaramaz?
Cevap
3Cevap
Bu kadar ingilizcen varsa dışarıda tıp okumaya bak ciddiyim.
Yurt dışında okusam orada bu mesleği yapabilme imkanım var mı?
Tamamdır teşekkür ederim :)
evet bildiğim kadarı ile ögrenmekten bir şey kaybetmezsin
olur
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?