İşlediğiniz ilginç veya en büyük günahları yazınn
Benimki yok galiba :d
Benimki yok galiba :d
Sanırım zina ek olarak tanıdığım insan eşiyle hiçbir zaman yapmam derdim mecbur kaldım yapmaya en büyük bu olsa gerek
Ama şöyle de bir şey var kadın yalnız kaldı ve geldi benim buna ihtiyacım olacak tanımadığım insanla olmak istemiyorum gel sen benimle birlikte ol ihtiyacım olduğunda dedi
yuh sana
Kanka benyapmasam başkasını aricak herkese gunemicek birisi sadece itiyac dudunda eşi gelene kadar
Bırak nehali varsamı diyorsun kurda kuşa bu daha çok ko tuluk olmazmi
eşi nerdeydiki
@smterden7797 uzun zam gelemiye cek diyelim ayrıntıya gerek yok
yinede bu kocasina ihanettir
Bir kertenkeleye otopsi yapmıştım çocukken. Hala pişmanım.
Çok tatlı olmam
Cevap
52Cevap
Kötülük yapmıyorum sadece hak edenlere hak ettiği gibi davranıyorum ayrıca kendimi hiç bir şey için kısıtlamıyorum
Benimki yok galiba ne? en basiti hiç mi abdestsiz gezmedin, gıybet yapmadın, iftira atmadın.. Ben sayacak olsam sığmaz buraya. Allah affetsin.
Gençken zina yapmak öyle ki sanki hâlâ cünübum Allah affetsin
Kediyi telef etmem ve kazara bir kuşun ölümüne sebep olmam
Allah bilir büyük mu küçük mü yani ama işlediğimiz günahlar elbette var 😊
Bunu saymakla bitmezki ama inşalarda neler var neler ama demezler
Günahsız insan yoktur 5 yaşına kadar ki çocuklar dışında.
Nobran biriyim kimi zaman farkında olmadan kalp kırıyorum sözlerimle bir de göz zinası
Sehirler arasi yolculuk da bine yakin sivri sinek oldurdum
Hele yalın biraz büyüsün daha 20yaşındasın. benimkileri yol yapsam amerikaya kadar uzanır
Sanalda cinsellik ( günlerdir bunun pişmanlığını yaşıyorum) bıraktım ama geriye manevi buhranı kaldı
Reelde yoksa mecburen
Sanalada, reelede ihtiyaç yok. Kişi irade zayıflığı bu. Evliliği beklemek varken. Allah affetsin bir gaflette idim.
Fotoğraf mı attin
Aklım başıma geçte olsa geldi, daha hassas davranıyorum. Tamamen duygusal boşluktam ve irade zayıflığından kaynaklandı.
Ne yaptın
Yazıyor ya
Sadece yazışma mi
Öğrensen ne olacak, ağır günah işte.
Görsel varsa daha sıkıntılı
Evet görsel vardı, o olmasa belki bu kadar kalbim sıkışmayacak. Nasıl attım diyorum sürekli allah cezamı verdi işte.
Bayağı ileri gitmişsin
Maalesef.
@Tolga2021 Allah'ın sevgili kulları yol gösteriyor 😂😂😂
grup seks yaptım biseks ilişkide bulundum pissing denedim scat merak ediyorum muhakkak dneicem ama ağzıma değil
annemin sdyenine boşaldım temizlenmeyince yok ettim
Kendinden başka kimseyi üzmemek sevapsa kendini üzmek de günahtır herhalde. Dünyanın geçici bir konak olduğunu anlamayıp kendimle hala barışamamamdır.
Allahsizim. ben. o yüzden sıfır günah..
Günahsız bir meleğim
Belli belli
6 kişilik grup olarak
Kampta kertenkele öldürüp otopsi yaptık.
Sanal cinsellik, dedikodu
Alkol, zina, esrar 🤭🤭
Bir de levata
Hangi birini anlatayımki ALLAH affetsin en kötüsü bir kadinla istemeden beraberlik oldu.
Evli bir erkek olarak zina yaptım.
En büyük günahım sevmekti arkadaşlar
Kalp kırmak gibi bir çok şey var.
Pek çok şey kalp kırmak
büyük günahlar işlediğimi düşünmüyorum
Sevgili ile çatıda buluşmak dahil mi 😂
Senin su sekilde durusun bile günah
zinadır büyük ihtimalle..
hangisinden başlasam şaşırdım. fhjgjhg
@Efe64 knk bitmezki
@Efe64 mantıklı olabilir
ahahaa senin yok mu... Yalancıyı... kabul mu :D :D
Gödden verdim sayılır mı en büyük olarak
Sen çok kötüsün yaaaa :((
Sizi de şahit tutmayalım Bende kalsın
eskiden büyü yapardım o
Anal yapmak oldu heralde benim
Zina yapmışın işte daha ne olsun la
Sevgilimi aldattım
Dövmelerim olabilir
Bence değil yani
Anal çok yaptım
Abimin karısıyla olmam
zina fkkffm
Aferin sana
Zina , keske yapmasam
Zina kumar alkol
Kul hakkı sanırım
mastürbasyondur
İçki içmekti
Bitmez
İsyan
Kız arkadasımın yaptıgı şeyi yedim
Ateistim
Snanae baba
Hangisini söylesem allah affetsin
Büyük günahım Yok
Zina
Hırsızlık
Senin profiline bakıp pipimin kalkması şu an
ilç cinsellik
İçki icmeh
zina sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?