Yas ilerledikce evdekilerle kavga etme oraniniz artti mi?

Babamla zaten hep ni küs barış
Erkek kardeşimle de başladı, kendisi benden 4 yaş küçük ama bana saygısızca hareketler yapıyor üzerime yürümeye kalkıyor
Ev , Ev değil tımarhane
Böyle bir ortamdan çıkıp sağlıklı bir aile kurabilecegime de inanmıyorum
Çünkü ben daha kendim birey olamadım
Evden ayrılayim desem kiralar olmuş 6 bin, benim maaşım zaten o kadar. Böyle de hep bir baskı ve kontrol mekanizması ile yaşamak durumundayim
Yas ilerledikce evdekilerle kavga etme oraniniz artti mi?
Cevapla