Bayram geldi ama.. Bayramı kutluyor musunuz?

Ben şahsen dini bayramları kutlamam. Büyüklerde sırf hatır meselesi için saatlerce oturmak ve küçükken el öpmeye zorlanması-- bir de çocukların elini öpmeye çalışması- AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Bayram geldi ama.. Bayramı kutluyor musunuz?
Cevapla