Çok cocuksuyum nasıl olgunlaşabilirim?

19 yaşındayım etrafımdaki herkes çok çocuksu olduğumu söylüyor kaç yaşındasın hiç yasin gibi değilsin sözleri artık beni deli ediyor başta mutlu oluyordum çocuk ruhlu olmak güzeldir diye ama çok duya duya irite ve sinir olmaya başladım yaşıtlarımla arkadaşlık kuramıyorum çok zorlanıyorum benden küçükler bile beni ciddiye almıyor benimle arkadaş olmuyorlar arkadaşlarım bile değişti benle eskisi gibi değiller cümlelerim onlara tuhaf geliyor fikirlerim konuşmalarım ses tonum bile çok cocuksu insanlara göre saçma sapan konuşuyorum fikirlerim kafa yapım insanlara tuhaf geliyor ailede en küçüğüm sorumluluk vermiyolar mesela üniversiteyi şehir dışında okumama izin vermezler akşam asla dışarı çıkmama izin vermezler fazla koruyucular bunun da etkisi var bence bence ben normal konuşuyorum ama cümlelerim insanlara çok tuhaf geliyor benden küçükler bile benle arkadaş olmuyor çok kafaya takıyorum aman milleti boş ver demeyin ben artık olgun biri olmak istiyorum lütfen yardımcı olun ne yapabilirim
Çok cocuksuyum nasıl olgunlaşabilirim?
Cevapla