Evrim teorisine inanıyorum ama Allah'a da inanıyorum?

Bu kadar kompleks şeyin olması bence sadece evrimle açıklanamaz. İllaki bir yaratıcı olmalı. Ama evrim teorisi de çok mantıklı geliyor bana. Siz ne düşünüyorsunuz lann?
Evrim teorisine inanıyorum ama Allah'a da inanıyorum?
Cevapla