Çok güvendiğim bir iş ortağım var ve benim elde ettiğim kar ondan ortalama %5 daha fazla. Ancak benim batma riskim biraz daha yüksek. O, elde ettiğimiz karı ikiye bölüp eşit para almayı teklif etti. Bu sayede iflas etme riskim azalır ancak gelirimin bir kısmı ona gider. Kabul etmeli miyim?
Riske girme, karınızı paylaşın
Risk al, daha çok kazanırsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İş ortağım karımızı paylaşalım dedi? Kabul etmeli miyim?
Bu piyasa şartlarında iflas etme riski her zaman ve her sektörde var. Anladığım kadarıyla ticaretle ilgili bir iş yapıyorsunuz. Dışarıdan rasyonel bir gözle baktığımda; ticaret zaten risk alarak yapılan kâr amaçlı bir faaliyet olduğu için ben sizin yerinizde olsam bu teklifi kabul etmezdim..
Kârınızı paylaşmayın derim. Risk alın ben hayatta cesaretli olup büyük sıçrayışlar yapan kişileri de gördüm. Kendinize güvenin geliri bölmek alacağınızı ikiye böler. Elinize az miktarda bir para geçer. Benim şahsi fikrim bu. Kızlar Bir Adım Öne
Karı paylaşacaksanız bile belli süre için paylaşmak üzerine kontrat yapın. Sadece söz üzerine olunca istenmeyen bir şey olduğunda arkadaşlığınız yıpranabilir.
Bu arada, o nasıl başlık ya! aklıma direkt swinger geldi.
Türkçe’nin önemi 🥲 Kâr olsaydı birçok kişi yanlış anlayıp onu belirtmek yerine soruyla ilgili düşüncelerini paylaşırdı. Soruya gelirsek bir bilgim yokx