Sizce bunda bir sakınca var mı eşime söylememe gerek var mı ne yapmalıyım?

Arkadaşlar iş çıkışı karşı cinsten biriyle toplu taşımaya kadar yürüyoruz bazen on dakika veya daha kısa yol. Tesadüfen aynı anda çıkarsak öyle oluyor kasıtlı ayarlanmış değil. İş ortamında konuşuyoruz zaten herkes konuşuyor bunda sakınca olmadığını düşünüyorum ama çıkışta birlikte yürümek beni rahatsız ediyor insanlar yanlış anlar dedikodu yapar diye korkuyorum sizce yanlış bişey mi yoksa ben mi abartiyorum? Eşim yapsa kıskanırdim çünkü. Ama ne yapabilirim adama da bişey desem ayıp olur? Siz sorun eder miydiniz?

Sizce bunda bir sakınca var mı eşime söylememe gerek var mı ne yapmalıyım?
Cevapla