Genç oğretmenler sınıfa gelince ayağa kalkmıyorum?

Arkadaşlar ben genç oğretmenlerim gelince ayağa kalkmiyorum. Nedeni şu ayağa kalkınca bizim canım sınıf arkadaşlarım aşık falan diyolar. Bende kalkmıyorum ama içimden diyorum doğru yapmadım ayağa kalksaydım keşke diyorum. Sizce saygısızlık mı yapıyorum?
Siz ögretmen olsaydınız ne düşünürdünüz?
Bu arada bu uni değil dümdüz okul yani
Genç oğretmenler sınıfa gelince ayağa kalkmıyorum?
Cevapla