Sarhoşken akrabalara abuk subuk mesaj attım, unuturlar mı🥲?

Ailemden ayrı gurbette yaşıyorum, birazda sorunlarım var hayatımda. Çok içiyorum. Geçen pazar bayaaa içtim, ve duygusallaştım, birkaç akrabaya 'babam çok yalnız orada, o sizi çok sever, onu ara sıra arar mısınız?' yazdım 🥲. Aslında babam zaten onlarla sık sık konuşur, ve yalnızda değil. Bilirsiniz alkollüyken sadece herşeyi çok fazla egzajere ettim.
Onlarda bana 'ararız tabi kızım zaten 2-3 güne bir araşıyoruz' gibi şeyler yazmışlar.. Bende hala o kafayla, 'teşekkürler arayın lütfen, o sizi çok sever' falan demişim. Bide ben akraba tutkunu bi insan değilim bu insanları yıllardır görmüyordum.

Uff ertesi gün utançtan yataktan kalkamadım. Şimdi annem dediki, şehir dışından bayramda gelecek şu, şu , şu gelecek (benim yazdığım kişiler)..
Ay çok utanıyorum ya, insanlar ortada bişey var sandı muhtemelen. Ne zaman unutulur bu?
Sarhoşken akrabalara abuk subuk mesaj attım, unuturlar mı🥲?
Cevapla