Kendi başıma doğum günümü nasıl kutlayabilirim?

19 yaşıma gircem
Doğum günümü kutlayacak kimsem yok Ailem de kutlamaz ben kendi başıma nasıl kutlayabilirim her doğum günümü yalnız ve ağlayarak geçiriyorum bu yıl da böyle olmasını istemiyorum
Kendi başıma doğum günümü nasıl kutlayabilirim?
Cevapla