Kendi doğum günümü nasıl kutlasam sizce?

Ailem borçları bahane ederek doğum günümü kutlamayacak, bu durum beni o kadar üzdü ki iki gündür ağlıyorum. Ama toparladım artık kimseden ufacık bile beklentim yok. Çok şükür kendi paramı da kazanıyorum kendimi mutlu etmek istiyorum kimseye ihtiyacım yok ☺️ bütçeyi çok zorlamayacak şekilde kendimi şımartmak istiyorum. Benim için tavsiyelerinize ihtiyacım var sizce kendime ne yapabilirim?

Güncellemeler
8 ay
Ay arkadaşlar ailem pasta alamayız dediler baya ciddi rol kestiler meğerse altın bileklik almışlar 😅 ben şok gerçekten inandım kutlamayacaklarına. Destek olan herkese çok teşekkür ederim, sevgiler 🌸❤️
Kendi doğum günümü nasıl kutlasam sizce?
Cevapla