Kurban bayramı size de saçma gelmiyor mu?

Sanhsen özellikle avrupa ülkelerinde taşıyanların halimize güldüğünü ve hakkımızda cahiller dediğini düşünüyorum. Hayvanları katletmek bence bir bayram olamaz. Kurban bayramı cok vahşice bence. Kimsenin inancını yargilamamak lazım ama günümüze cok ters bir durum gibime geliyor. Bir an icin. Müslümanlığın verdiği o dine aykırı düşünmeye tövbe tovbe diyip kendinizi durduramadan dusunun. Haksizmiyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Abuk subuk konuşmayın saygılı olun ben düşüncemi paylastim. Madem sizin dininiz doğru olanı yapiyor sizin içiniz rahat olsun. Ama ben kurban ve bayram kelimelerinin yanyana gelmesini saçma buluyorum!
Kurban bayramı size de saçma gelmiyor mu?
Cevapla