Güncellemeler
+1 yıl
İstanbul
Güncellemeler
+1 yıl
ben öyle aşırı sıcaklardan bahsetmiyorum tabi. zira sevmem. İstanbul'da en sıcak dönemde bile max 36/37 dereceyi görürüz ve ben dışarı çıkmam o dönemler. şöyle montları atıp rahat dolaşacak bir hava gelsin yeter. kapşonlu hırkalar da olur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Ne giyeceğimizi şaşırdık iyice. Kalın giyiniyoruz terliyoruz, ince giyiniyoruz donuyoruz
Belki de küresel iklim krizini araştırıp yakında sıcaktan eriyeceğini öğrenince mutlu olursun
ne çok sıcağı ne çok soğu sevmem. ama bu dengesizlik insanı sıkyor. küresel ıklim değişkliği de normal bir şey. dünya var olduğunden beri devam eden bir şey.
Dengesizlikler devam edecek tüh
Bende hasta olacağım diye korkuyorum bakalım umarım hasta olmadan geçiririz. bu günleri.
amin 🙏
Özledim valla kapri şort kısa kollu giymeyi.
yav ısınmasın 40 derece olcak hava terleyek daha mı iyi
ay yok o kadar ısınmasın. zaten İstanbul'da en fazla 37yi filan görürüz ki o da abartı gelir
Sabahları biraz serin gün içinde baya iyi ya hem valla kızlar yazı erken getirdi sen geç kaldın biraz
ya herkes mont giymiş dışarda sen nerde yaşıyon
Dedimya sabahları serin istabulda
Gün içinde görüyorum çoğu kız askılı ile dolaşıyor
Yarim kolla geziyoruz zaten artik İzmir de sen sukret hakkaride olsan napacakfin hala kar var 😄😄😄
ikisi de aşırı uç ☹️
İzmir İstanbul 4 saat
sonuçta biri en kuzey diğeri güney şehri. ayrıxa haklari ve izmirin havaları için dedim ikisi de uç diye.
hakkari
bu arada ankarayla aramızda 4 saat var bizim. İzmir filan en az 6/7
Ortadasin 😀
ne ortası ya haritayı aç az 😂😂😂
Üsendim 😃
Sivas lisin sen anlasildi😁
ne alaka ya 😂😂😂 sen ne yaşyorsn ya. İstanbula orta dedin karadeniz şehri burası 😂😂😂
Bursa ozaman
Rize mi 🤭
İstanbul diyorm hala başka yer sayıyorsn ☹️ ilkokul terk mi
Sanki ben calıımm ben bilmiyorm İstanbul çoğ hoşdur ema benaneh 😄 şaka yapiyorum be sende İstanbul fatihde cok akrabam var
ne o suri misin 😂
Yooo adanaliyik 😃
hayret. fatih suri yurdu da
Yo mustafa kemal paşa yurdu
ne desem bilemedim. ben fatihe geçince hayattan soğuyup geri dönerim
Anne tarafi orada eminonun de de var
Evet İstanbul'da ulasim berbat
ulaşımo demedim. fatih bölgesinde türkçe konuşanı bulmak zor. çoğu arappppp
Oylemi bilmiyordum hic gitmedim ben İzmir'de yasiyorum zaten ve arap da degiliz aslim iç anadolu
Ben havalar adına özür dilerim senden! Te Allahım ya. Ne saçma başlık bu.
İstanbul sıcağı çekilmez zaten nemden gelmesin 😂
aşırı sıcak istemem zaten
Gelsin de aşağı sahile ineyim 2 dakika sonra denizdeyim
nerdesin
Avcilarda sen?
kartal
Ben beyoğlunda çalışıyorum kartala daha yakın
karşı yakadasın her türlü 😀
Güzelmiş, yolun düşerse uğra kahve ısmarlayabilirim starbucks var çalıştığımız yerde
avmdesin sanırım
Hayır otelde 😂
Hazirana kadar sıcak hava beklemeyin
çok aşırı sıcak ta olmasn ama şu montları atalm bir artk
Mayısın ortasını bekle havalar ozamana düzene giriyor az kaldı
Burası sıcak, sen neredesin?
İstanbul
Havalar bir değişti sanki, neyse dikkat edin siz de
sen nerdeydin
Angaralıyım ezelden😅
Ankara bile bizden sıcka geçti bu kış ya da bahar demeliyim 😂 baharda kar yağdı çünkü
Yok ya kışın çok sert günler yaşadık biz, sizin neyden haberiniz var 😁
Ankara'da yaşayan arkadaşm var buraya yağdığı kadar kar yağmadı oraya bu sene. soğuk geçmiştir muhakak
Ankara ayazı meşhurdur bilirsin
Coğrafya kaderdir 🤷♂️
Burada havalar çok soğuk
Birine aşık olduğun da
Isındı ya yanıyoruz sıcaktan
nerdesinz
68 plaka Aksaray canim
Artik yaz gelsin yuzmek istiyom😔
ben de monttan kurtulmak istyorum tamamen
Mont gitsin rahat giysiler gelsin😔
Isınmasın
en azndan montlardan kurtulalım
Öyle olur
Şimdiden ısındı İzmir 🙈bence sıcaklar bunaltıyor.
oralar güney normaldir. denize girersinz işte
Valla hasta etti beni bu havalar
ben de evde bile üşüyorum. hasta olmuş olabilirim
Bı sıcak bı soğuk mahvetti bizi geçmiş olsun
Oooo ben ciplak yatıyorum
nerde yaşıyon
Kış hiç bitmese
neden ya ☹️ ben iyi mevsimi de severim ama. ikisi de yaşanmalı çok abartıya kaçmadan
Birazda alışkanlık
Sicaga sevmem
aşırı sıcağı ben de sevmem
Bayramdan sonra yaz gelir
Ne ısınması soğuyacak
Mayıs 15 ten sonra
Biz sıcaktayız kanks
güneydesiniz kesin
Kış geliyor
Totomuz donuyor
valla ya ☹️
Seninde aynı ise el birliği ile ısınalım mi
Hemfikir değil miyiz